Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید ساعدپناه عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از تأسیسات برقی استان افزود: همچنین برای افزایش پایداری شبکه برق در تابستان امسال، ۴۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در سال گذشته اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شد.
وی بیان داشت: فرسودگی سریع شبکه و تاسیسات برق رسانی باعث شد سال گذشته ۱۶۵ کیلومتر هادی شبکه فشار متوسط تعویض شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اظهارداشت: همچنین برای جلوگیری از نوسان برق ۲۰۰ دستگاه ترانسفورماتور افزایش قدرت داده شده و ۳۰ دستگاه ترانسفورماتور هم برای رفع نوسان نصب شد.

شست وشوی مستمر سرویس شبکه‌های برق در هرمزگان
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: برای جلوگیری از نشستن ذرات معلق بر روی مقره ها و خوردگی شبکه، شست وشو و سرویس شبکه‌ها و تاسیسات در استان به صورت مستمر انجام می‌شود. 
ساعدپناه ادامه داد: حدود ۷۰ درصد شبکه توزیع برق ؟هرمزگان در نوار ساحلی و حاشیه دریا قرار دارد که از شرایط نامساعد اقلیمی منطقه تاثیر می‌پذیرد. 
وی ادامه داد: عملیات شست وشوی شبکه‌ها هرساله از اردیبهشت ماه آغاز  و تا آبان ادامه دارد که در مناطق ساحلی برخی شبکه ها حتی ۲ مرتبه در ماه شسته می‌شوند. 
این مقام مسوول گفت: اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع طبق برنامه عملیاتی تدوین شده و مطابق با اعتبارات شرکت از مهرماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.
 ساعدپناه اظهارداشت: در بهره برداری از شبکه‌ها و تاسیسات، پست‌ها به صورت مداوم سرویس شده و شبکه نیز با استفاده از دوربین‌های ترموویژن پایش و نقاط سست شبکه شناسایی و بدون اعمال خاموشی به روش خط گرم اصلاح می‌شود.
وی همچنین گفت: از ابتدای امسال در مناطق کوهستانی حاجی آباد، رودان، بشاگرد و جاسک شاهد بارش‌های شدید همراه با طوفان و رعد و برق بودیم که منجر به خسارت دیدن شبکه و قطعی برق بود اما با پیش بینی وقوع بارش‌ها در این مناطق و آمادگی نیروهای عملیاتی، خسارت‌های وارده در سریع‌ترین زمان برطرف و شبکه به حالت پایدار بازگشت.
شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان ۷۱۲ هزار مشترک دارد که ۱۳ هزارو ۶۸۳ مشترک دارای کنتور هوشمند هستند.

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق شرکت توانیر هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق شرکت توانیر هرمزگان انرژی برق مصرف بهینه برق شرکت توانیر هرمزگان شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان