Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:44:14 GMT

فرمانده سپاه کردستان: اقتدار سپاه لرزه بر تن دشمنان نظام می‌اندازد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۱۲۹

فرمانده سپاه کردستان: اقتدار سپاه لرزه بر تن دشمنان نظام می‌اندازد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها-فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امروز اقتدار و انسجام سپاه به نحوی‌ست که نام آن نیز لرزه بر اندام دشمنان نظام می‌اندازد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیواندره، سردار سید صادق حسینی عصر امروز در جریان سفر خود به دیواندره با نیروهای بسیجی و سپاهی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه از همان بدو شروع به‌کار یعنی همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، «حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی» بوده، انقلابی که با زحمات و مجاهدت‌های فراوان مردم مسلمان ایران برپا شده است.

وی افزود: بررسی کارنامه سپاه نشان داده که این نهاد مردمی و ملی در کنار تلاش برای ارتقاء توان دفاعی کشور و مقابله با تهدیدات دشمنان، در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی کشور نقشی مهم را ایفا کرده است.

فرمانده سپاه کردستان با خانواده شهدای حادثه تروریستی رمضان دیواندره دیدار کرد+ تصاویرسردار شریف: آماده واگذاری مکان های آموزشی و ورزشی سپاه برای برگزاری کنکور هستیم

سردار حسینی تصریح کرد: امروز اقتدار و انسجام سپاه به نحوی‌ست که نام آن نیز لرزه بر اندام دشمنان انداخته و اگر تدبیر و دستور ولایت مبنی بر تشکیل سپاه نبود، ایستادگی در برابر توطئه‌هایی که دشمن هر لحظه علیه کشور ما انجام می‌دهد، ممکن نمی‌شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر طراحی‌ها و دشمنی‌های دشمنان این مرز و بوم، می‌تواند به‌عنوان رکن مهمی از فرهنگ اجتماعی در عرصه‌های مختلف جامعه و راهکاری موفق در تحقق آرمان‌ها و اهداف ملت و نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد؛ فرهنگی که سپاه توانسته تجربیات موفقی را در این عرصه‌ها به جامعه ارائه کند.

انتهای پیام/489/ ز

R7848/P/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... حجت‌الاسلام قمی: با اراده پولادین در مبارزه پیچیده امروز با دشمن به فتوحات بزرگی خواهیم رسید اقدامات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر ناکام مانده است دشمن می‌خواهد از طریق فضای مجازی مردم را نسبت به نظام بدبین کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حجت‌الاسلام قمی: با اراده پولادین در مبارزه پیچیده امروز با دشمن به فتوحات بزرگی خواهیم رسید اقدامات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر ناکام مانده است دشمن می‌خواهد از طریق فضای مجازی مردم را نسبت به نظام بدبین کند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۳ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۴ سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد ۵ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند ۶ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۷ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۸ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند احراز هویت جسد کشف شده در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد فردا به خانواده رضانژاد تحویل می‌شود سیستان و بلوچستان رکورددار کمترین حادثه و آتش‌سوزی برای شناورهای صیادی؛ امسال هیچ حادثه‌ای نداشتیم آل هاشم: عزاداری محرم در آذربایجان شرقی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند سعید محمد تشریح کرد| جزئیات احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم فارین افرز: آمریکا با ترامپ روز به روز بیشتر منزوی و زمین‌گیر می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

 مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است