Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@19:32:42 GMT

توضیحات مرکز پژوهش‌های مجلس درباره ساختمان نیاوران

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۱۵۹

توضیحات مرکز پژوهش‌های مجلس درباره ساختمان نیاوران

روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس، درباره مطالبی که اخیرا درباره بهره‌برداری مرکز پژوهش‌های مجلس از ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان واقع در نیاوران توضیحاتی منتشر کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس، درباره مطالبی که اخیرا درباره بهره‌برداری مرکز پژوهش‌های مجلس از ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان واقع در نیاوران از سوی پرویز فتاح رئیس این بنیاد مطرح شد توضیحاتی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن توضیحات مرکز پژوهش‌های مجلس به‌شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع عموم می رساند پیرامون نحوه بهره برداری از ساختمانهای در اختیار مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرایندی از تعاملات و مذاکرات در سال ۱۳۹۶ بین ذینفعان مربوطه انجام گردید و نهایتا مقرر شد ساختمان مجلس قدیم در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گیرد و متعاقب آن با دستور مقام معظم رهبری (حفظه الله) در تاریخ ۱۴ شهریور ۹۶ ساختمان مورد بهره برداری توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام در نیاوران در اختیار مرکز پژوهشهای مجلس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

از ساخت حمام در کاخ مرمر تا پول گرفتن میلیاردی برای تخلیه ملک بیت المال

همچنین پیرو دستورات مذکور، سازمان اموال و املاک استان تهران بنیاد مستضعفان در تاریخ ۱۹ اسفند ۹۸ مکتوبه ای را به این مرکز ارسال نموده است که طی آن بر مبنای دستور ریاست محترم بنیاد (جناب آقای مهندس فتاح)، به مجوز بهره‌ برداری رایگان مرکز از ساختمان نیاوران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ اشاره شده است.

لذا با مرور فرآیند طی شده و مستندات مربوطه، طرح نادرست موضوع و با شکلی که در رسانه ملی انجام شد برای این مرکز تعجب برانگیز بود.

روابط عمومی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی

۲۲ مرداد ۱۳۹۹»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین بنیاد مستضعفان نیاوران پرویز فتاح مجلس شورای اسلامی مجمع تشخیص مصلحت نظام مرکز پژوهش های مجلس مقام معظم رهبری مرکز پژوهش های مجلس بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید