Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان از شناسایی جسد مجهول‌الهویه دختر جوانی که در ارتفاعات شهرستان کردکوی مفقود شده بود، خبرداد و گفت: در بررسی اولیه نشانه‌ای از قتل در جسد خانم «سها رضانژاد» پیدا نشد.

حسین زارعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این جسد پس از انتقال به پزشکی قانونی توسط تیم تخصصی پزشکی قانونی مورد معاینه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل گذشت زمان طولانی از رها شدن جنازه و آثار فساد نعشی با وجود برخی از متعلقات، امکان شناسایی چهره و معاینه ظاهری بدن وجود نداشت.

وی افزود: پس از گرفتن نمونه از جنازه و خون پدر و مادر، نمونه‌ها برای انجام آزمایش DNA به تهران ارسال و در کمترین زمان ممکن هویت جسد شناسایی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان تصریح کرد: بدلیل فاسد شدن بخش زیادی از جنازه امکان بررسی دقیق علت مرگ بدون آزمایش وجود نداشت اما در بررسی‌های اولیه نشانه‌هایی از وقوع قتل پیدا نشد.

«سها رضانژاد» دختر طبیعت گردی است که به همراه یک گروه ۳۴ نفره به ارتفاعات جهان نما شهرستان کردکوی سفر کرده بود و از صبح جمعه ۲۰ تیرماه مفقود و جسد او پس از ۲۸ روز جستجو در جنگل‌های شموشک در پایین دست این ارتفاعات پیدا شد.

لینک کوتاه: asriran.com/00374g

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پزشکی قانونی گلستان پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در عملیات جستجوی بیش از ۵ ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد.
روح الله فدائی افزود: گروه های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین جسد فرد را پیدا می‌کنند، که شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است.
وی از شهروندان خواست هرگز بدون تجهیزات مناسب یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاعات نداشته باشند و حتما به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

دیگر خبرها

  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان