Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@13:23:24 GMT

اسرائیل مدعی حمله سایبری به صنایع نظامی‌اش شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۲۴۲

اسرائیل مدعی حمله سایبری به صنایع نظامی‌اش شد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت جنگ اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد، گروه هکری Lazarus مسؤول این حمله ادعایی است. در این بیانیه آمده، این هکر‌ها از حمایت کشوری خارجی برخوردار هستند.

طبق ادعای این وزارتخانه، افراد این گروه از شیوه‌های مختلف هکری از جمله "مهندسی اجتماعی"، شخصیت‌های جعلی استفاده می‌کنند آن‌ها حساب‌های کاربری جعلی در سایت Linkedin ایجاد می‌کنند که برای جستجوی مشاغل در زمینه‌های تکنولوژی پیشرفته استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است، هکر‌های ادعا شده شخصیت‌های مدیران اجرایی، مدیران کل و مسؤولان ارشد بخش منابع انسانی و نمایندگان شرکت‌های خارجی را برای تماس با کارمندان بزرگترین شرکت‌های صنایع نظامی اسرائیل با هدف ورود به مذاکره با آن‌ها و ترغیب‌شان به مشاغل مختلف جعل می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسن دیاب ابوالفضل موسوی حسین مدرس خیابانی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا حمله سایبری اسرائیل صنایع نظامی حسن دیاب ابوالفضل موسوی حسین مدرس خیابانی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم

وزیر جنگ اسرائیل از احتمال وقوع قریب الوقوع حمله به رفح خبر داد.

به گزارش شفقنا؛ گاردین نوشت: یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل گفته است که با توجه به بی‌علاقگی حماس به یک توافق، اقدام نظامی در رفح در جنوب غزه ممکن است به زودی رخ دهد.

گالانت گفت: ما به آنها مهلت دادیم و می‌خواستیم به موقعیتی برسیم که در سریع‌ترین زمان ممکن و با تأخیر در فعالیت‌های عملیاتی، گروگان‌ها را آزاد کنیم – زیرا گروگان‌ها در شرایط سختی هستند و ما نیاز داریم آنها را آزاد کنیم. تمام تلاش خود را برای آزادی آنها انجام دهیم.

وی افزود: «ما نشانه‌های نگران‌کننده را می‌شناسیم که حماس در واقع قصد ندارد از هیچ توافقی با ما پیروی کند. این به معنای اقدام در رفح و کل نوار غزه در آینده نزدیک است.»

جامعه بین المللی به اسرائیل نسبت به عملیات نظامی در رفح هشدار داده است که به حدود ۱.۵ میلیون فلسطینی آواره در جنگ هفت ماهه پناه داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • گول پیامک‌های جعلی را نخورید
  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم
  • وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم