Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:26:21 GMT

خیران سلامت آستارا تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۲۶۷

خیران سلامت آستارا تجلیل شدند

سرپرست فرمانداری آستارا روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری این شهرستان گفت: با مشارکت خیران در زمینه تجهیز بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان و تهیه بسته های معیشتی گام های خوبی برداشته شده است.

رضا جمشیدی اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در عزاداری های ماه محرم الزامی است و محل آزمون کنکور سراسری توسط دستگاه های متولی ضدعفونی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مسئولان امر از هم اکنون به فکر تامین پرستار و کادر پزشکی بیمارستان شهید بهشتی آستارا برای نیمه دوم سال و زمان احتمال افزایش بیماران کرونایی باشند.

امام جمعه آستارا هم گفت: خیران حوزه سلامت کارهای بزرگی انجام داده اند و باید همچنان بدون توجه به حواشی به خدمت خود ادامه دهند و مجمع خیران سلامت آستارا نیز باید برای ساماندهی کمک های نقدی و غیرنقدی ایجاد شود.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا اظهار کرد: حفظ سلامت و جان مردم مهم است و خوشبختانه نمازگزاران و اهالی مساجد بهداشت را رعایت می کنند و هیات امنای مساجد، فرماندهان پایگاه ها و ائمه جماعات باید در ایام محرم به دستورالعمل های بهداشتی توجه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا هم گفت: خیران در اسفند و فروردین ماه ۱۲ میلیارد ریال به حوزه سلامت کمک کردند و بیشتر این کمک ها برای تجهیز بخش سی تی اسکن بیمارستان هزینه شد.

دکتر نظام عباسی ادامه داد: نظارت بر اماکن عمومی، قلیانسراها و مراکز تهیه غذا تشدید شده است و مردم با رعایت موازین بهداشتی، کادر درمانی را در مقابله با کرونا یاری کنند.

ویروس کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر خود کرده، در استان گیلان نیز موجب تعطیلی برخی فعالیت های اقتصادی شده و به صاحبان مشاغل و قشرهای آسیب پذیر خسارت وارد کرده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آستارا تکریم و تجلیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آستارا تکریم و تجلیل بهداشت و سلامت ویروس کرونا آستارا تکریم و تجلیل بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد

 فریبرز راشدی  اظهار کرد: در ششمین روز از هفته سلامت و در راستای اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی واحدهای عرضه کننده مواد غذایی ، یک انبار زیرزمینی که مملو از مواد غذایی تاریخ گذشته بود کشف شد.

وی ادامه داد: اقلام غذایی کشف شده در این انبار شامل انواع آبمیوه و آبلیمو به وزن تقریبی سه تن است که چهار تا پنج ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: این مرکز بهداشت، سلامت شهروندان را خط قرمز خود دانسته و با متصدیان متخلف از مقررات بهداشتی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: در روز جاری نزدیک به ۱۹ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر قابل توزیع معدوم شد.

راشدی بیان کرد: این میزان مواد غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط از انبارها و مراکز تهیه و توزیع سطح شهر زاهدان جمع آوری شده است.

وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم در محل سایت زباله شهرداری زاهدان و با حضور نماینده قوه قضائیه معدوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند