Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل برانکو ایوانکوویچ از محکوم شدن باشگاه پرسپولیس به پرداخت در پرونده این مربی خبر داد.

به گزارش مشرق، دارو بوسیچ درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ و ۲ دستیار وی در فیفا اظهار داشت: فیفا امروز تصیم جدید خود را به ما اعلام کرد و طبق آن باشگاه پرسپولیس فرصت دارد تا ۳۰ روز دیگر کل مطالبات برانکو، زلاتکو و ایگور را که بیش از یک میلیون یورو است، پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر این امر محقق نشود باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا به شکل خودکار دچار محرومیت نقل و انتقالات بین‌المللی و داخلی می‌شود و کمیته انضباطی فیفا این احکام را اعمال می‌کند. 

بیشتر بخوانید:


برانکو: هیچ پولی از قرارداد بیرانوند به دستم نرسید

وکیل برانکو و دستیارانش ادامه داد: اگر فدراسیون فوتبال ایران این تصمیم را درباره محرومیت پرسپولیس از بازی‌های ملی نادیده بگیرد احتمال دارد از بازی‌های بین‌المللی نیز محروم شود. 

بوسیچ خاطرنشان کرد: همچنین کمیته انضباطی فیفا پرسپولیس را به دلیل بی‌احترامی به ضرب‌العجل تعیین شده موظف کرده (برای پرونده برانکو ۵۰ هزار فرانک سوئیس)، (۲۰ هزار فرانک برای دادرسی و ۱۵ هزار برای جریمه زلاتکو)، و (برای پرونده ایگور هم ۳۰ هزار فرانک سوئیس، ۱۵ هزار برای بررسی پرونده و ۱۵ هزار برای جریمه) پرداخت کند و برای پرداخت این جرایم هم فقط ۳۰ روز مهلت دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین فوتبال برانکو فیفا پرسپولیس فدراسیون فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس سوئیس وکیل برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!

فدراسیون فوتبال به صحبت‌های مدیران روابط عمومی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد.

فدراسیون فوتبال نوشت:

با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور