Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، دارو بوسیچ درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ و 2 دستیار وی در فیفا اظهار داشت: فیفا امروز تصیم جدید خود را به ما اعلام کرد و طبق آن باشگاه پرسپولیس فرصت دارد تا 30 روز دیگر کل مطالبات برانکو، زلاتکو و ایگور را که بیش از یک میلیون یورو است، پرداخت کند.

وی افزود: اگر این امر محقق نشود باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا به شکل خودکار دچار محرومیت بین‌المللی و ملی می‌شود و کمیته انضباطی فیفا این احکام را اعمال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وکیل برانکو و دستیارانش ادامه داد: اگر فدراسیون فوتبال ایران این تصمیم را درباره محرومیت پرسپولیس از بازی‌های ملی نادیده بگیرد احتمال دارد از بازی‌های بین‌المللی نیز محروم شود. 

بوسیچ خاطرنشان کرد: همچنین کمیته انضباطی فیفا پرسپولیس را به دلیل بی‌احترامی به ضرب‌العجل تعیین شده موظف کرده (برای پرونده برانکو 50 هزار فرانک سوئیس)، (20 هزار فرانک برای دادرسی و 15 هزار برای جریمه زلاتکو)، و (برای پرونده ایگور هم 30 هزار فرانک سوئیس، 15 هزار برای بررسی پرونده و 15 هزار برای جریمه) پرداخت کند و برای پرداخت این جرایم هم فقط 30 روز مهلت دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس فیفا وکیل برانکو صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد

روند تکاملی ضربه های ایستگاهی در بازی فیفا را با هم مرور می کنیم. در این ویدیو به خوبی بهتر شدن گرافیک و واقعی تر شدن ضربات آزاد مشهود است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای