Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه، اعلام کرد در ارتباط با شکایت مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس، در پرونده "رشوه ۶۵ میلیارد تومانی" شهرداری تهران در دوره تصدی محمدباقر قالیباف، یک نماینده پیشین مجلس بازداشت شده است.

سخنگوی قوه قضاییه امروز در تازه‌ترین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره اتهام "رشوه ۶۵ میلیارد تومانی" شهرداری دوران قالیباف و عدم اطلاع‌رسانی قوه قضائیه در رابطه با آن گفت که این پرونده تازه در ابتدای راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین اسماعیلی گفت که قوه قضائیه پرونده زیرمیزی ندارد. او گفت: "گزارشی به قوه واصل شده است و در حال بررسی هستیم و رسیدگی ها شروع شده است و یک نماینده سابق مجلس بازداشت شده است. هنوز ماهیت و جزییات موضوع روشن نشده است و مطمئن باشید ما در رسیدگی ها آنچه از تخلفات به دستمان برسد رسیدگی خواهیم کرد و حتما مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. رییس قوه قضاییه گفته اند که پرونده زیر میزی نداریم و همه پرونده‌ها روی میز است اما نتیجه پرونده نیازمند رسیدگی های قضایی است و نتیجه آن به سمع مردم خواهد رسید. موضوعی که هنوز رسیدگی نشده به جای پرداختن در رسانه با اعتماد به ما اجازه بدهند در دستگاه قضایی رسیدگی شود."

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس شورای اسلامی، اواخر تیر ماه امسال گفت مدارک مربوط به "رشوه ۶۵ میلیارد تومانی" که مربوط به دوره تصدی محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران می‌شود را به قوه قضائیه تحویل داده است.

میرسلیم پیشتر نیز به خبرگزاری برنا گفت: "وقتی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم رای نمی‌آورد شهردار وقت از اینکه چنین موضوعی رای نیاورده، تشکر می‌کند. موضوع تحقیق و تفحص مسئله‌ای نیست که از انجام شدنش ناراحت و یا از انجام نشدنش خوشحالی صورت گیرد. باید طبق بررسی مشخص شود که چه خدمات شایسته‌ای صورت گرفته است".

مصطفی میرسلیم گفته بود "طبق اسنادی که دارم نشان می‌دهد رایزنی‌هایی پشت پرده صورت گرفته که این تحقیق و تفحص، انجام نشود و رد شود".

در اسفند ۱۳۹۵ در دوره دهم مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران در واگذاری املاک و پروژه‌ها به اشخاص حقیقی و حقوقی مطرح شد، اما نمایندگان به آن رای ندادند. پس از رد شدن این طرح، محمدباقر قالیباف در پیامی از نمایندگان تشکر کرده بود.

محمدسعید احدیان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای محمدباقر قالیباف در واکنش به اتهام‌های آقای میرسلیم علیه گفته بود: "معنی ندارد، چون کسی را جدی نمی‌گیرند برای دیده شدن یک روز با بی‌بی‌سی مصاحبه کند و روزی دیگر تهمت بزند".

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که مهر روایت کرده، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان و قانون ارجاع اختلاف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری را ابلاغ کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884908

دیگر خبرها

  • مدیریت قالیباف بر مجلس یازدهم از نگاه یک نماینده /تا صحبت از تحقیق و تفحص می شود، یک باند وارد میدان می شوند تا جلوی قانون را بگیرند
  • این پلیس یک فرشته بود / تمام ایران به افتخارش ایستادند
  • رد رشوه ۶۴ سکه بهار آزادی از سوی پلیس مراغه
  • محمودزاده، نماینده مجلس: مجلس آینده طرح‌ها و مصوبات غیراصولی زیادی خواهد داشت/ دعوای میان اصولگرایان شدت می‌گیرد/ به دلیل انتقاد از دولت و موضع گیری در جریان اعتراضات سال گذشته ردصلاحیت شدم
  • بازداشت ۲ کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه
  • بازداشت دو نفر از کارمندان رسمی یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه
  • مبل ساز متقلب در اردبیل محکوم شد/ محکومیت ۲۶ میلیاردی طلافروش مشگین شهری
  • احتمال آزادی موقت دنی آلوز
  • جریمه میلیاردی برای نانوای متخلف در قزوین
  • قالیباف دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد