Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قادری گفت: از اسفندماه تاکنون ۲۰۰ هزار بیمار کرونایی در استان قرنطینه خانگی شدند تا مانع شیوع این بیماری در استان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان، قادری معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان عصر امروز (22 مردادماه) در کمیته اجتماعی ستاد مبارزه با کرونا در استان کردستان بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا در استان کردستان از ابتدای شیوع این ویروس یعنی اسفند ماه اقدام به قرانطینه خانگی تعدادی از بیماران کرونایی کردیم و تاکنون 200 هزار بیمار در استان قرنطینه خانگی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جز شهرهای سنندج، مریوان، قروه و بیجار که دارای وضعیت زرد هستند سایر شهرهای استان به لحاظ ویروس کرونا در وضعیت سفید بسر می‌برند.

 

وی با اشاره به در پیش بودن ایام محرم اظهار کرد: در ایام محرم شاهد همدلی چشمگیری در سطح استان هستیم و امید که با برنامه‌ریزی مسوولان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه شاهد برگزاری برنامه‌های عزاداری ایام محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فواصل اجتماعی باشیم.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان برای همکاری با مسوولان در راستای برگزاری سالم برنامه‌های ایام محرم در استان شد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی پای کار است و امید هیچ مشکلی را در استان در راستای برگزاری مراسمات عزاداری شاهد نباشیم.

 

قادری اضافه کرد: علائم جدید بیماران کرونا در استان نشان می‌دهد این ویروس بین جوانان استان در حال تحرک و گردش است و باید این مهم توسط رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی شود تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع گسترش ویروس باشیم.

 

وی تصریح کرد: هر ماه تست‌های خونی از تعدادی از افراد در استان به شکل تصادفی گرفته می‌شود تا سطح ایمنی این افراد را بررسی و روند حرکت ویروس کرونا بین مردم استان رصد شود که برای این تست نیز 825 نفر در کل استان بصورت تصادفی انتخاب می‌شوند.

 پایان پیام/

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرنطینه خانگی ویروس کرونا کردستان استان کردستان ایام محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد