Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@19:19:37 GMT

دولت ترامپ رویکرد مشخصی برای توافق ندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۰۲۴

دولت ترامپ رویکرد مشخصی برای توافق ندارد

به گزارش افکارنیوز،

«تائه یونگ هو» معاون سفیر سابق کره شمالی در انگلیس گفت، باور ندارد تا پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری امسال در آمریکا دیداری بین رهبران دو کشور انجام شود.

اخبار بین الملل- به نوشته خبرگزاری «یونهاپ»، این مقام سابق کره شمالی که در حال حاضر نماینده پارلمان در کره جنوبی است گفت:‌ «فکر نمی‌کنم نشست موسوم به غافلگیری اکتبر یا هر نشست دیگری بین آمریکا و کره شمالی محتمل باشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به سخنان « کیم یو جونگ » خواهر «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی اشاره کرد که ماه گذشته گفته بود، چهارمین دیدار میان کیم و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا «غیرضروری» و «بی‌فایده» است.

تائه یونگ هو در این باره گفت: «با اینکه رئیس جمهور ترامپ هفته گذشته گفت که اگر مجدداً انتخاب شود فوراً با کره شمالی به توافق می‌رسد، رئیس‌جمهور ترامپ شروط مشخصی را برای توافق بیان نکرده است».

وی افزود: «پس کره شمالی ممکن است سخنان هفته گذشته ترامپ را به‌عنوان راهبرد انتخاباتی برای جلوگیری از مداخله کیم جونگ در انتخابات [آمریکا] از طریق تحریکات نظامی در نظر بگیرد».

این دیپلمات کره‌ای همچنین احتمال انجام تحریکات راهبردی از سوی کره شمالی نظیر آزمایش موشک اتمی یا بالستیک را اندک توصیف کرد.

وی در ادامه گفت: «کیم جونگ اون به خوبی درک می‌کند که انتخاب مجدد رئیس‌جمهور ترامپ بهترین شانس برای رسیدن به توافقی است که به سود کره شمالی باشد».

تائه یونگ هو افزود: «فکر نمی‌کنم کیم جونگ اون تحریکاتی انجام دهد که به شانس پیروزی ترامپ لطمه وارد کند. کیم جونگ اون همچنان باور دارد که اگر رئیس‌جمهور ترامپ مجدداً انتخاب شود، قطعاً این احتمال وجود خواهد داشت که توافق در زمینه خلع سلاح اتمی با پیشرفت روبه‌رو شود و  ارزش تلاش در این خصوص را دارد».

کیم و ترامپ تا کنون سه بار با یکدیگر دیدار داشته‌اند تا در ازای خلع سلاح اتمی شبه‌جزیره کره، تحریم‌ها علیه کره شمالی لغو شوند اما این دیدارها هیچ نتیجه‌ای نداشته‌اند.

پیش‌تر «مون چونگ دو» مشاور ویژه رئیس‌جمهور کره جنوبی در امور دیپلماتیک و امنیتی نیز گفته بود: «در این‌که "غافلگیری اکتبر" در کار باشد شک دارم، نه فقط به‌خاطر زمان بندی تنگاتنگی که در آستانه انتخابات آمریکا وجود دارد، بلکه از این نظر که ترامپ چیزی برای ارائه دادن به کره شمالی ندارد».

ترامپ اخیراً مدعی شده است: « ایران دوست دارد من رئیس‌جمهور نشوم. این را اعلام کنم، اگر من برنده شوم-و زمانی که این اتفاق بیفتد- خیلی سریع با ایران به توافق می‌رسیم. با کره شمالی خیلی سریع به توافق می‌رسیم».

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انگلیس کیم یو جونگ انگلیس کره شمالی آمریکا دولت ترامپ کیم یو جونگ رئیس جمهور ترامپ کیم جونگ اون کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید