Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:29:35 GMT

آغاز فعالیت کتابخانه متروی تهران با ۴ هزار جلد کتاب

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۰۴۰

آغاز فعالیت کتابخانه متروی تهران با ۴ هزار جلد کتاب

‍‍‍‍‍‍

فعالیت کتابخانه مترو با ۴ هزار جلد کتاب در ایوان انتظار ایستگاه میدان ولی عصر (عج) آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  هادی ناصری در مراسم افتتاح اولین کتابخانه عمومی مترو تهران در ایوان انتظار ایستگاه میدان ولیعصر که با حضور فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: با ظرفیت های مشترکی که بین ما و شهرداری قرار گرفته شاهد ارائه خدمات خوبی به شهروندان در حوزه کتاب وکتابخوانی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ساخت کتابخانه در مناطق مختلف هزینه های زیادی دارد و با محدودیت منابع رو به رو هستیم، استفاده از چنین ظرفیت هایی دسترسی مردم به کتاب و کتابخوانی را سهل تر می کند. 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران با اشاره به اینکه راه اندازی کتابخانه های سیار نیز در دستور کارمان قرار دارد، تصریح کرد: این کتابخانه با اقتضائات خاص مترو مدیریت خواهد شد و در کنار ارائه خدمات، تبدیل به پاتوق کتاب خوانی برای شهر تهران خواهد شد. 

وی با بیان اینکه کتابخانه مترو با  هزار جلد کتاب فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: به طور حتم با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، ظرفیت کتابخانه با رعایت پروتکل ها خواهد بود و سعی می کنیم علاوه بر اینکه نگرانی برای شهروندانی که از مترو استفاده می کنند، ایجاد نشود با گذر از شرایط فعلی خدمات بیشتری در کتابخانه ها شاهد خواهیم بود.

احسان بیسادی معاون فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز در این مراسم گفت: فعلا در ایام کرونا کتاب ها به صورت الکترونیکی عرضه می شود و بعد عبور از این ایام کتابها در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند ۲ شرط تأیید واکسن کرونای روسی در کشور چیست؟ ۳ جاسازی ماهرانه مخدر "شیشه" در کفش و تابلو + تصاویر ۴ مظنونان "حادثه پارک لاله" بازداشت شدند ۵ سوءقصد به یک بازپرس ویژه قتل تهران ۶ ترکیب "مرگ موش" با "ماری‌جوانا" توسط قاچاقچیان/ "کمیکال" مخدری با قدرت تخریبی ۱۰۰ برابری! ۷ محاکمه "محمد امامی" از ۲۷ مرداد آغاز می شود ۸ "بحران‌ اطلاع‌رسانی" در داستان هزار و یک شب "تعویق تا برگزاری کنکور" مهمترین اخبار اجتماعی آشنایی با ۱۱ عادت بد که باعث "افزایش رطوبت عارضی بدن" و بیماری می‌شود محاکمه "محمد امامی" از ۲۷ مرداد آغاز می شود فقط یک دهه از فرصت ازدواج و فرزندآوری "دهه‌شصتی‌ها" باقی است! آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان پامپئو: مقابله با تهدیدات چین از جنگ سرد هم دشوارتر است ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتابخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب