Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از کسب رتبه نخست استان سمنان در اجرای تفاهم‌نامه تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در سطح کشور خبر داد.

حبیب الله خجسته‌پور 22مردادماه در جلسه ی شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد اظهار کرد: استان سمنان به‌عنوان استان نخست کشور در اجرای تفاهم نامه و تطبیق تشکل ها شناخته و از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به پروسه ی صدور مجوز فعالیت تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد گفت : مجوز فعالیت تشکّل‌ها و سازمانهای مردم نهاد از مراجع مختلف همچون وزارت کشور، وزارت ورزش و جوان ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان محیط زیست و ... صادر می شود که تعدد اینگونه مراجع ، موجب بروز سردرگمی برای فعالان اینگونه سازمانها می شود، لذا با توجه به مشکلات مرتبط با این مقوله ، قانون و دستوالعملی در دست بررسی و تصویب است که بر اساس آن صدور مجوز فعالیت تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد بصورت واحد و از سوی یک مرجع انجام خواهد شد.
خجسته پور اضافه کرد: تا پیش از تصویب نهایی این طرح و بر اساس تفاهم نامه ی منعقده میان وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان مقرر شد تا مجوز تشکل های جوان محور مورد تایید وزارت ورزش و جوانان جوانان با امضای استاندار و توسط وزارت کشور صادر گردد که در این خصوص استان سمنان ، بعنوان استان پیشگام و نخست کشور مطرح است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در ادامه با ذکر این نکته که در جلسه ی امروز مجوز فعالیت ۱۳ سازمان مردم نهاد استان در حوزه ی جوانان با تایید نهایی استاندار سمنان به مدیران این سمن ها ارائه گردید ، گفت : پرونده ی ۴۰ موسسه ی دیگر نیز در مراحل نهایی بوده و بزودی مجوز فعالیت این موسسات نیز صادر خواهد شد.
خجسته‌پور اظهار امیدواری کرد با تصویب طرح تعیین مرجع واحد برای صدور فعالیت سازمانهای مردم نهاد ، شاهد انسجام و رشد اینگونه مراکز در سطح کشور و استان باشیم .
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی معاون سیاسی استاندار سمنان سازمانهای مردم نهاد استاندار سمنان وزارت ورزش استان سمنان مجوز فعالیت تفاهم نامه تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش