Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از ابتدا هدف ما صعود به لیگ برتر نبود، ولی وقتی متوجه شدیم تیم‌مان پتانسیل قهرمانی دارد بیشتر تلاش کردیم و توانستیم قهرمان شویم. تاریخ انتشار: 00:45 - 23 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۷۰۱

علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، بعد از قهرمانی تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ آزادگان و صعود این تیم به لیگ برتر، اظهار داشت: فصل سختی را پشت سرگذاشتیم، ولی انرژی خوبی داریم چراکه در نهایت به قهرمانی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدا هدف ما صعود به لیگ برتر نبود، ولی وقتی متوجه شدیم تیم‌مان پتانسیل قهرمانی دارد، بیشتر تلاش کردیم و حالا با خوشحالی جشن قهرمانی می‌گیریم.

وی به برنامه‌های تیمشان در ابتدای فصل اشاره و تصریح کرد: محمد ربیعی، به عنوان سرمربی خیلی دیر به تیم ما اضافه شد. از این رو جمع کردن تیمی که او می‌خواست سخت بود. از همان ابتدا قصد داشتیم طی برنامه‌ای سه ساله مس رفسنجان را به لیگ برتر بیاوریم، ولی برنامه‌هایمان بهتر از آنچه می‌خواستیم پیش رفت و در همان سال اول به لیگ برتر صعود کردیم.

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: ما قسمت راحت راه را رفته‌ایم و حالا باید این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. حفظ این تیم در لیگ برتر بخش سخت کار ما است. تیم ما هفته قبل به لیگ برتر صعود کرده بود و این هفته قهرمانی تیممان مسجل شد. ما قهرمانی و صعود به لیگ برتر را با هم می‌خواستیم. در بازی پایانی لیگ هم با انگیزه بازی می‌کنیم و همچنان میل به برنده شدن داریم. کار ما فقط با پایان شدن مسابقات تمام می‌شود.

علیزاده از تمایل این باشگاه به ادامه همکاری با کادرفنی فعلی خبر داد و گفت: ما همچنان می‌خواهیم با ربیعی به کارمان ادامه دهیم و او در لیگ برتر هم مربی تیم ما است، مگر این که خودش نخواهد. برنامه‌ای به ما داده و به محض این که لیگ آزادگان تمام شود براساس خواسته او بازیکنان موردنظر را جذب می‌کنیم. چند بازیکن لیگ برتری در فهرست او هستند و در زمان مقرر با آنها نیز مذاکره می‌کنیم. تیم ما برای حضور در لیگ برتر به بازیکنانی که سابقه بازی در لیگ را داشته باشند نیاز دارد. واقعیت این است که باید تیم‌مان را تقویت کنیم. با این حال استخوان‌بندی تیم حفظ می‌شود و تغییر چندانی در بازیکنان فعلی ایجاد نخواهیم کرد.

علیزاده به هزینه‌های هنگفت حضور در لیگ برتر اشاره و خاطرنشان کرد: مدیرعامل صنایع مس ایران به ما اطمینان داد در لیگ برتر نیز از این تیم حمایت می‌کند. ما روی قول او حساب کردیم. حتی بودجه فصل بعد تیم ما مشخص شده است. فکر نمی‌کنم از این بابت مشکلی وجود داشته باشد. اگر غیر از این بود به ما قول نمی‌دادند. صنایع مس در فصلی که گذشت همواره کمک حال تیم ما بود و مطمئن هستم از این پس هم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: ربیعی: مس رفسنجان لیاقت صعود به لیگ برتر را داشت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس رفسنجان مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال لیگ یک صعود به لیگ برتر لیگ برتر مس رفسنجان تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است تیمش شانس‌ خود را برای قهرمانی در جام حذفی دنبال و امتحان می‌کند.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا امشب در نشست خبری پس از صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم جام حذفی با حذف پیکان،ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ابتدا از هواداران که در این هوا تا لحظه آخر از تیم حمایت کردند تشکر می‌کنم. بازی پیجیده‌ای شد. تیم پیکان با ارنج متفاوت داخل زمین آمد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم و با توجه به اینکه کار به پنالتی کشید، ممکن بود بازی را هم از دست بدهیم. پیکان جوان‌های زیادی را به بازی گرفت که قابل تقدیر است .همچنین به خاطر فشردگی در یک سوم میانی‌شان باید سبکی را بازی می‌کردیم که از این فشردگی موقعیت ایجاد کنیم که خوشبختانه موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم.

وی افزود: برای خود من خیلی جذاب بود. اما از آن طرف یک توپ خیلی معمولی تبدیل به گل شد و نزدیک بود بازی را از دست بدهیم. خوشحالم که در شرایط سخت و پیچیده ای که برای ما اتفاق افتاد توانستیم برنده بازی باشیم .

وی ادامه داد: باید قبول کنیم برخی اوقات اتفاقات می‌تواند تمرکز ما را به هم بزند و باید بتوانیم صبورتر باشیم و چالش‌ها را مدیریت کنیم و تیم را قدم به قدم به جلو ببریم.

نویدکیا درباره اینکه فکر می کرد تیم مس دگرگون شده و به یک تیم مدعی تبدیل شود، گفت: ما هنوز مدعی نیستیم و داریم سعی می‌کنیم خودمان را به بالای جدول بکشیم. اما واقعیت این است که روزهای اول برای خودم هم روزهای سختی بود. من با 12 بازیکن و تیمی که شرایط روحی روانی افتضاح و باشگاهی که شرایط ایده آلی نداشت روبه‌رو بودم. همه دست به دست هم دادند. فقط من نبودم مدیریت باشگاه سعی کردند کمک کنند. بچه‌های تیم هم جمع و جور شدند. کمی هم به من اعتماد کردند. من امیدوار بودم که بتوانیم شرایط‌مان را خوب کنیم چون مطمئن بودم مس تیم خوبی است و دچار چالش‌هایی شده که به این روز افتاده. اینجا دیدم همه دوست دارند مشکلات حل شود. من هم به تیم اعتماد به نفس و انرژی دادم و خدا را شکر رو به جلو حرکت می‌کنیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره قرعه کشی مرحله بعدی جام حذفی نیز گفت: در جام حذفی هم باید داخل خانه و خارج از خانه بازی کنید. یکی از مشکلات جام حذفی ما این است که کیفیت آن پایین است بازیها تک بازی هستند. در خانه تیم‌های بزرگ با پنالتی از گردونه رقابتها خارج می شوند و به نظر من جام حذفی که برگزار می‌کنیم از نظر کیفی خیلی نمی‌تواند خوب باشد اما باید واقعیت را بپذیریم که ممکن است با قرعه خارج از خانه یا داخل خانه روبرو شویم. شانس هم مقداری دخیل است. باید کارمان را پله پله و با تمرکز جلو ببریم.

نویدکیا درباره شانس مس برای قهرمانی در جام حذفی نیز گفت: همه قهرمانی را دوست دارند اما باید منطقی باشیم. باید اجازه دهیم تیم آرام آرام جلو برود. مقداری از نظر روحی روانی شرایط‌مان خوب شده اما غیرمنطقی نباید در مورد آن حرف بزنیم. باید ببینیم به چه قرعه‌ای می‌خوریم. اما ما می‌خواهیم از تمام توان‌مان استفاده کنیم و شانس‌مان حتی اگر کم باشد را امتحان کنیم برای قهرمان شدن.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!