Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@05:22:05 GMT

هدایای موزه «دورهمی» یک جا حراج می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۵۲۷

هدایای موزه «دورهمی» یک جا حراج می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، برنامه تلویزیونی دورهمی با اجرای مهران مدیری طی سال های اخیر از مهمانان خود هدایای دلخواهی دریافت کرد تا در موزه دورهمی به یادگار گذاشته شود. پس از مدتی و با وقوع زلزله و سیل، سازندگان این برنامه تصمیم گرفتند این هدایا را به حراج بگذارند و عایدی آن را صرف امور خیریه و کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت «مهران مدیری» در برنامه شب گذشته خود درباره پخش فصل پنجم دورهمی بعد از محرم و صفرخبر داد و اعلام کرد که فصل پنجم از لحاظ دکور و محتوا کاملا با سری های قبلی فرق دارد و در حوزه بالابردن آگاهی عمومی و اجتماعی کار بسیار متفاوتی است.

وی همچنین درباره موزه دورهمی نیز توضیح داد: قرار بود هدایای موزه به نفع زلزله زدگان و سیل زدگان حراج شود اما به خاطر اینکه هدایا را نداده بودند، تصمیم گرفتیم در سری چهارم این حراج را انجام بدهیم که مواجه شد با موضوع کرونا. الان چون نمی دانیم این مرض وحشتناک کی دست از سر ما برمی دارد، تصمیم گرفتیم که حراج را به صورت مجازی برگزار کنیم.

مدیری ادامه داد: تمام عکس ها و هدایایی که به موزه دورهمی داده شده، با مشخصات در سایت شبکه نسیم قرار دارد و خواهش می کنم از صاحبان برند و نهادها و ارگان ها و کسانی که بضاعت مالی خوبی دارند، آن را تهیه کنند و یک جا توسط یک شخص یا ارگان خریداری شود. ما در فصل پنجم اعلام می کنیم که خریدار یا خریداران چه کسانی بوده اند و در اولین برنامه چک حراجی را با حضور نمایندگان هلال احمر اهدا خواهیم کرد.

پربیننده ترین کنکور شهریورماه برگزار می‌شود؟ ۳۲هزار نفر در آموزش و پرورش جذب می‌شود هزینه‌های تعویق دیرهنگام کنکور زمان برگزاری کنکور تغییر نکرد کارت کنکور سراسری توزیع می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مهران مدیری شبکه نسیم محرم مهران مدیری هلال احمر برنامه دورهمی شبکه نسیم قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید مهران مدیری در راه است

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مهران مدیری سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • (ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش
  • ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد