Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محسن فروزان، گلر باتجربه پارس جنوبی که دیدار این هفته تیمش مقابل ماشین سازی را به دلیل مصدومیت از دست داد، امیدوار است در فاصله کوتاه باقیمانده تا دیدار مقابل فولاد خوزستان شرایط لازم بدنی را برای بازگشت به ترکیب تیمش را به دست بیاورد.

اخبار ورزشی- محسن فروزان که در دوران حضور کوتاه مدت در تیم ملی با جواد نکونام رفاقت دارد، از انگیزه زیادی برای این تقابل برخوردار است و باید دید در این دیدار سرنوشت ساز شرایط بازگشت را به دست خواهد آورد و سیروس پورموسوی از او در ترکیب تیمش سود خواهد برد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محسن فروزان لیگ برتر محسن فروزان پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد

به گزارش ورزش سه شجاع خلیل زاده مدافع میانی تراکتور بعد از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و درباره نقش پورحمیدی در این صعود گفت: باید از پورحمیدی تشکر کنم.خدا به او عزت داد.یک تشکر ویژه هم از هواداران تیم مان دارم.

ویدئو: 331132

شجاع به همین جملات کوتاه استناد کرد و در میکسزون نماند که مصاحبه طولانی ای مثل بازی های قبلی تیمش داشته باشد.

شجاع این صحبت های کوتاه را در کنار هاشم نژاد بازیکن تکنیکی تیمش انجام داد که در وقت های اضافه به میدان رفت.

گفتنی است تراکتور تبریز با درخشش حسن پورحمیدی دروازه بان خود که دو پنالتی حریف را مهار کرد ذوب آهن را از پیش رو برداشت و صعود کرد.

دیگر خبرها

  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)