Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شامگاه ۲۰ مرداد بازپرس جنایی پایتخت هنگام رفتن به دادسرای مرکز ناگهان از سوی موتورسواران ناشناس مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد. در حالی که وی دچار شکستگی جمجمه شده بود پزشکان بلافاصله وی را تحت عمل جراحی قرار دادند و بعد‌از یک عمل سنگین وی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازپرس عباس بخشوده، پس‌از بهبود نسبی درباره حادثه‌ای که برایش رخ داده گفت: از خانه بیرون آمدم تا سوار خودروام شوم و به دادسرای مرکز بروم که در نزدیکی خودروام ناگهان از پشت ضربه‌ای به سرم وارد شد. کسانی را که به من حمله کردند اصلاً ندیدم فقط از شدت درد و ضربه بی‌هوش شدم.
بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران ادامه داد: بعد ازچند لحظه به هوش آمدم و فرزندم و اهالی محل را دیدم که دورم جمع شده‌اند. چهره ضاربان را ندیدم و در همان موقع بود که فرزندم با اورژانس و پلیس تماس گرفت و مرا به بیمارستان منتقل کردند.
رسیدگی به این پرونده در دادسرای شهرری ادامه دارد و تاکنون سرنخی از عاملان این سوء‌قصد به‌دست نیامده است. بازپرس دادسرای شهرری دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه و شناسایی عاملان این سوء‌قصد را صادر کرد

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازپرس جنایی دادگاه قضایی سوءقصد پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو تن ازاذل و اوباش که اقدام به قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد در منطقه فلاح تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از  قدرتنمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد های اطلاعاتی  مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر  و به مقر انتظامی انتقال دادند.

راستی با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرتنمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواه داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی