Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به مناسبت روز خبرنگار مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از دفتر تسنیم در این استان بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، به مناسبت روز خبرنگار حسین انجم‌شعاع مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از دفتر خبرگزاری تسنیم کرمان بازدید و با خبرنگاران این دفتر دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار انجم‌شعاع مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار و تقدیر از همکاری بسیار خوب خبرگزاری تسنیم در پوشش اخبار مراسم ملی و مذهبی در استان کرمان اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم در تمام برنامه‌ها و رویدادها حضور فعال و تاثیرگذاری دارد.

آیت الله خاتمی در بازدید از دفتر تسنیم کرمان: خبرنگاران نباید به‌ دنبال برجسته‌سازی اخبار به هر قیمتی باشنددادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویرمدیرکل بنیاد شهید کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر

وی با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم پای نظام، انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده و تمام تلاش خود را می‌کند تا این ارزش‌ها به نسل جدید جامعه منتقل شود گفت: یکی از رسالت‌های مهم خبرنگاری انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسلی است که در زمان انقلاب حضور نداشتند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه خبرنگاران نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه امروزی دارند تاکید کرد: هر جریان و رویدادی بدون حضور خبرنگاران ابتر خواهد ماند و با گزارش خبرنگاران است که جریان‌سازی در جامعه اتفاق می‌افتد.

انجم‌شعاع با بیان اینکه خبرنگاران باعث آگاه‌سازی جامعه شده و منشا تحول جامعه هستند افزود: خبرنگاران در سطح جامعه می‌توانند به‌عنوان یک بازرس تمام امور را زیر ذره‌بین داشته باشند و باعث جلوگیری از ظهور و بروز تخلفات شوند.

وی بیان کرد: وظایف و کارکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برخی موارد در راستای کار خبرنگاران برای زمینه‌سازی حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: حضور مردم در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران باعث ناامیدی دشمن در خارج از کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن تمام سعی خود را می‌کند تا نظام اسلامی را تضعیف کرده و ناکارآمد جلوه دهد و مردم را در داخل کشور نا‌امید کند گفت: حضور موثر رسانه‌های انقلابی می‌تواند توطئه دشمن در نا‌امید کردن مردم را خنثی کند.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط روز خبرنگار استان کرمان بیشتر بخوانید... مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کرد + تصاویر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر مدیرکل محیط زیست کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کرد + تصاویر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر مدیرکل محیط زیست کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر واژه های کاربردی مرتبط روز خبرنگار استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۳ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۴ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۵ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۶ سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد ۷ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۸ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ مهمترین اخبار استانها گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ جزئیات جدید از پرونده اداره کل غله استان کرمان/ تخلفات بسیار فنی و ماهرانه انجام می‌شد/ اثبات آنها سخت بود تأکید استاندار گیلان بر جلوگیری از متضرر شدن شالیکاران؛ توزیع برنج وارداتی از مرداد تا مهر متوقف شود انتظار ۱۰ ساله ساکنان مجتمع هزار واحدی قاین به پایان رسید؛ اتمام طرح فاضلاب ‌مجتمع مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان پامپئو: مقابله با تهدیدات چین از جنگ سرد هم دشوارتر است ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید استان کرمان از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم تصاویر مدیرکل روز خبرنگار ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از شوراهای شهرستان‌ها و ۸۵ شورای شهر استان، شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، علی شهسواری در همایش رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران استان، اظهار کرد: شورا نهاد مقدسی است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.

وی با اشاره به اینکه از میان ۴۴۵ نفر عضو شوراهای شهرهای استان، ۴۰۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند، از برگزاری شش هزار و ۷۳۹ جلسه شوراهای شهرهای استان کرمان در دوره ششم خبر داد و افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۶۱ مصوبه در شوراهای اسلامی مذکور به تصویب رسیده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از شوراهای شهرستان‌ها و ۸۵ شورای شهرهای استان، شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش ایمنا، تقدیر از رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای استان و اعضای شورای استان، بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان و پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان از دیگر برنامه‌های این همایش دو روزه بود.

کد خبر 749088

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز