Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:42:08 GMT

اعلام رسمی سرمربیگری تکسیرا از سوی باشگاه سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۶۵۰

اعلام رسمی سرمربیگری تکسیرا از سوی باشگاه سپاهان

با اعلام باشگاه سپاهان، میگوئل تکسیرا رسما به عنوان سرمربی این باشگاه تا پایان فصل معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ، میگوئل تکسیرا رسماً به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان معرفی شد تا بازی‌های پیش رو را هدایت کند.

منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره وسرپرست باشگاه سپاهان به همراه سیدعلی پزشک سخنگوی باشگاه و مهندس لطفی از دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه باحضور در محل تمرین طلایی‌پوشان، میگوئل تکسیرا را رسماً به عنوان سرمربی تیم معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نیکفر ضمن تشکر از زحمات امیر قلعه‌نویی در طول دوفصل حضور در تیم سپاهان برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

وی خطاب به  بازیکنان گفت: مذاکرات لازم با آقای تکسیرا انجام شده و به وی اختیاراتی داده شده و قطعا حمایت‌های لازم نیز از طرف باشگاه انجام خواهد شد.

سرپرست باشگاه سپاهان از بازیکنان  خواست آنچه را که تا به اینجای کار اتفاق افتاده است فراموش کرده و با همدلی و تلاش بیشتر با تبعیت از دستورات میگوئل تکسیرا به موفقیت در دو بازی آینده بیاندیشند.

استعفای قلعه‌نویی پذیرفته شد/ تمرینات زیر نظر تکسیرا

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان بیشتر بخوانید... پاداش شکست سپاهان به حساب استقلالی‌ها واریز شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پاداش شکست سپاهان به حساب استقلالی‌ها واریز شد واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ چشمی در آستانه توافق با استقلال ۲ لیگ قهرمانان اروپا| پایان حسرت پاری‌سن‌ژرمن برای صعود به نیمه نهایی با بازگشت دراماتیک مقابل آتالانتا ۳ وکیل برانکو: او بدون تیم باشد پیشنهاد هر تیمی را بررسی می‌کند حتی استقلال/ برانکو حاضر به مذاکره با سپاهان نشد ۴ زمان برگزاری دربی نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد ۵ رسول‌پناه: با اطمینان می‌گویم در پرونده برانکو، هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند ۶ زنوزی: افشاگری‌های من برای سالم‌سازی فوتبال است/ اشتباهاتم مانع قهرمانی تراکتور شد ۷ اولتیماتوم فیفا به پرسپولیس؛ فرصت ۳۰ روزه برای پرداخت مطالبات برانکو/ خطر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات بیخ گوش سرخپوشان ۸ واکنش مقصودلو به بازگشت اسکندری به فدراسیون بولینگ و بیلیارد مهمترین اخبار ورزشی واکنش مقصودلو به بازگشت اسکندری به فدراسیون بولینگ و بیلیارد چشمی در آستانه توافق با استقلال لیگ قهرمانان اروپا| پایان حسرت پاری‌سن‌ژرمن برای صعود به نیمه نهایی با بازگشت دراماتیک مقابل آتالانتا اولتیماتوم فیفا به پرسپولیس؛ فرصت ۳۰ روزه برای پرداخت مطالبات برانکو/ خطر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات بیخ گوش سرخپوشان مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان پامپئو: مقابله با تهدیدات چین از جنگ سرد هم دشوارتر است ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان میگوئل تکسیرا باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم

ژان میشل ژار موسیقیدان فرانسوی اولین نفر در جهان است که رسما با تاکسی پرنده پرواز می‌کند. این تاکسی پرنده می‌تواند در هر بار نزدیک به یک هزار کیلومتر (۶۲۰ مایل) پرواز کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • رئیس‌جمهور به کشور بازگشت
  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • رئیسی وارد سریلانکا شد
  • رئیس جمهور وارد سریلانکا شد