Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:22:29 GMT

آدم: منتظری را برای فصل آینده حفظ می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۷۰۵

آدم: منتظری را برای فصل آینده حفظ می‌کنیم

‍‍‍‍‍‍

سرمربی تیم الخریطیات قطر از ادامه همکاری با پژمان منتظری خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوسف آدم در بخشی از گفت‌وگوی بلندش با روزنامه الشرق قطر که امروز (پنجشنبه) منتشر شد، گفت: زمان کافی برای جذب بازیکنان جدید با توجه به فاصله کوتاه باقیمانده تا فصل جدید لیگ ستارگان قطر نداریم. در این راستا تلاش می‌کنیم تا برخی بازیکنان کنونی‌مان را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم الخریطیات در ادامه افزود: در میان بازیکنان خارجی رشید تیبرکنین (مراکش) و پژمان منتظری (ایران) را برای فصل آینده هم در اختیار خواهیم داشت. البته با چندین بازیکن قطری نیز قرارداد می‌بندیم.

تیم الخریطیات با در اختیار داشتن پژمان منتظری قهرمان لیگ دسته‌دوم قطر شد و پس از یک فصل دوری دوباره به لیگ ستارگان بازگشت.

پورعلی‌گنجی در فهرست قطعی خروجی‌های العربی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پژمان منتظری بیشتر بخوانید... لیگ ستارگان قطر| تداوم قعرنشینی تیم رضاییان با یک تساوی دیگر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ ستارگان قطر| تداوم قعرنشینی تیم رضاییان با یک تساوی دیگر واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پژمان منتظری پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ چشمی در آستانه توافق با استقلال ۲ لیگ قهرمانان اروپا| پایان حسرت پاری‌سن‌ژرمن برای صعود به نیمه نهایی با بازگشت دراماتیک مقابل آتالانتا ۳ وکیل برانکو: او بدون تیم باشد پیشنهاد هر تیمی را بررسی می‌کند حتی استقلال/ برانکو حاضر به مذاکره با سپاهان نشد ۴ زمان برگزاری دربی نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد ۵ رسول‌پناه: با اطمینان می‌گویم در پرونده برانکو، هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند ۶ زنوزی: افشاگری‌های من برای سالم‌سازی فوتبال است/ اشتباهاتم مانع قهرمانی تراکتور شد ۷ اولتیماتوم فیفا به پرسپولیس؛ فرصت ۳۰ روزه برای پرداخت مطالبات برانکو/ خطر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات بیخ گوش سرخپوشان ۸ واکنش مقصودلو به بازگشت اسکندری به فدراسیون بولینگ و بیلیارد مهمترین اخبار ورزشی واکنش مقصودلو به بازگشت اسکندری به فدراسیون بولینگ و بیلیارد چشمی در آستانه توافق با استقلال اعلام رسمی سرمربیگری تکسیرا از سوی باشگاه سپاهان پاداش شکست سپاهان به حساب استقلالی‌ها واریز شد مهمترین اخبار تسنیم ایران هیچ امتیاز ویژه‌ای به چین نمی‌دهد/ واگذاری جزایر ایرانی به چین کذب است طرح «گشایش اقتصادی» سرزمینی سوخته را به دولت بعد تحویل می‌دهد تذکر ۱۹ نماینده مجلس به شریعتمداری درباره حق مسکن کارگران قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستورکار شورای امنیت قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پژمان منتظری فوتبال پژمان منتظری پژمان منتظری لیگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعبداللهیان ضمن تبریک انتصاب وزیر امور خارجه جدید سودان، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به برقراری بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم.

امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال‌ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت ک حمایت برخی دولت‌های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سامح شکری وزیر خارجه مصر، رنتو مارسودی وزیر خارجه اندونزی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه پادشاهی عربستان سعودی، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه و محمد حسن محمود وزیر خارجه بنکلادش دیدار کرد.

رایزنی‌های امروز امیرعبداللهیان با همتایان مصری و سعودی بیش از دو ساعت به طول انجامید.

رئیس دستگاه دیپلماسی در خصوص جزئیات سفر خود به گامبیا و شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی نوشت: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است.

کد خبر 6096734

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا