Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:08:59 GMT

سد هراز اعتبار کلان لازم دارد/ اجرای ۱۸ پروژه جهش تولید

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۸۱۶

سد هراز اعتبار کلان لازم دارد/ اجرای ۱۸ پروژه جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه دولت توجه خوبی به موضوع پسماند داشته است، افزود: انتظارات ما در این بخش زیاد است و از سه زباله سوز کشور دو طرح در مازندران در دست اجرا است.

وی با اشاره به منطقه آزاد استان گفت: کار اجرایی این طرح به پایان رسید و تأخیر آن به دلیل اختلافاتی بود که در استان وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایجاد اتحادیه اوراسیا می‌تواند فضا و بستر را برای توسعه تجارت و کشورهای سی آی اس فراهم کند.

استاندار مازندران به آغاز ساخت بزرگترین شهرک صنعتی در شرق استان اشاره کرد و گفت: برای راه اندازی این طرح نیازمند توجه هستیم و ۵۰ درصد به سطح اراضی صنعتی در استان اضافه می‌کند.

حسین زادگان با بیان اینکه برنامه جهش تولید اتفاق خوبی را در استان رقم می‌زند، یادآور شد: ۱۸ پروژه جهش تولید در استان طراحی و تهیه شده است.

وی با بیان اینکه سد هراز با اعتبارات محدود تکمیل نمی‌شود، خواستار تأمین اعتبار ملی و مناسب برای تکمیل آن شد.

وی با تقدیر از تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام در استان اظهار داشت: در حوزه مقابله با کرونا بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تزریق شده است.

کد خبر 4997577

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران شورای برنامه ریزی ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم محرم 99 آمار کرونا گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد