Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:39:52 GMT

انتقال هنرستان بهیاری گناوه صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۹۰۴

انتقال هنرستان بهیاری گناوه صحت ندارد

محمد بازیاری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  هیچگونه برنامه‌ای برای لغو امتیاز یا جابه جایی هنرستان بهیاری از گناوه به شهری دیگر در دستور کار استان بوشهر و این شهرستان نیست.

وی اظهارداشت: هیات رئیسه  دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  به دلیل شیوع کرونا و  نبود امکان اجرای کارآموزی دانش‌آموزان که نیاز به حضور در بیمارستان دارند، رضایت نداشتن خانواده‌ها مبنی بر حضور فرزندانشان در محیط بیمارستان‌ها، پذیرش زیاد دانش‌آموز در سال‌های گذشته و وجود نداشتن ردیف شغلی برای جذب آنان در سیستم بهداشت و درمان، امسال تصمیم گرفته شد که در بهیاری پذیرش دانش‌آموز صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: در سطح استان بوشهر ۲ هنرستان بهیاری وجود دارد که دخترانه در گناوه و پسرانه در برازجان مستقر است و پذیرش در هنرستان گناوه تنها مختص این شهرستان نیست و برای کل استان بوشهر است.

چهارشنه شب خبری توسط یکی از کانال‌های خبری شهرستان گناوه در فضای مجازی با عنوان هنرستان بهیاری الزهرا گناوه منتقل می‌شود یا نمی‌شود انتشار یافت که با بازتاب گسترده‌ای مواجه شد.

در این کانال اشاره شده بود که در پناه سکوت رسانه‌ای، انتقال هنرستان بهیاری گناوه آغاز شده‌است و خبر رسیده رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قصد دارد  این مرکز را به یکی از شهرهای جنوب استان بوشهر انتقال دهد.

این مرکز  باهدف جذب و پرورش نیروهای مستعد دارای مشکلات مالی در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد و  فارغ‌التحصیلان آن راهی مراکز مختلف درمانی و مشغول بکار می‌شوند.

شهرستان گناوه در شمال  استان بوشهر قرار دارد.
 

برچسب‌ها تکذیب خبر گناوه فضای مجازی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکذیب خبر گناوه فضای مجازی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تکذیب خبر گناوه فضای مجازی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هنرستان بهیاری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرماندار شهرستان مهر گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، راه ارتباطی شهر شیرینو در شهرستان کنگان استان بوشهر به طرف تنگ توکلی در بخش اسیر شهرستان مهر به دلیل ریزش کوه مسدود است.
حمزه محمدی افزود: همچنان ریزش کوه در این جاده ادامه دارد و مسیر در محدوده شهرستان کنگان مسدود شده است.

فرماندار مهر از رانندگان خواست برای سفر به استان بوشهر از مسیر‌های فاریاب، اخند و یا دارالمیزان، جم و عسلویه تردد کنند.
وی از شهروندان  هم خواست تا پایان بارندگی و بهبود وضعیت از این مسیر آمد و شد نکنند.

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • آوای آرامبخش باران در شهرستان کنگان پیچید + فیلم
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند