Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سعید آمده،رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم با اشاره به اهمیت راه اندازی خانه بدن‌سازی قم اگفت: باشگاه‌های استان در برخی رشته‌های زیرمجموعه این هیئت به دلیل استهلاک بالای وسایل و تجهیزات، رغبتی برای فعالیت ندارند.

او ادامه داد: این موضوع موجب شده تا در رشته‌ای مانند پاورلیفیتینگ تنها ۱۰ درصد ظرفیت استان در این رشته فعال باشد که راه اندازی خانه بدن‌سازی می‌تواند این خلأ را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم افزود: در خانه بدن‌سازی استان تجهیزات اولیه برای رشته‌های پاورلیفتینگ و مچ‌اندازی ایجاد شده‌است که به مرور این تجهیزات تکمیل و تجهیزات استاندارد همه رشته‌های زیرمجموعه هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام در این مکان مستقر می‌شود.

آمده عنوان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده، مشاوره و استعدادیابی برای تمامی رشته‌های ورزشی در تمام سنین، زیر نظر متخصصین مجرب در خانه بدن‌سازی استان قم انجام خواهد شد.

ارئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم اظهار کرد: خانه بدن‌سازی محلی برای اشتغال پاره وقت تمامی مربیان رسمی فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام در استان قم خواهد بود و تمامی مربیان استان می‌توانند طبق قوانین خانه بدن‌سازی، از این مکان برای تمرین و پرورش ورزشکاران خود استفاده کنند.

آمده تأکید کرد:خانه بدن‌سازی برای بهره برداری اولیه آماده است، ولی با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان، آیین افتتاحیه آن به تعویق افتاده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در قم ورزش و جوانان هیئت بدن سازی و پرورش اندام خانه بدن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور گفت: طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان بررسی شد.
ورنوس نائب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود:در اجرای این طرح هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.
در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور