Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عباس مصطفوی در مراسم افتتاح زمین تنیس شهر سهند و مسابقات تنیس آزاد جام امامت و ولایت شمالغرب کشور، اظهار کرد: عملیات ساخت آزاد راه تبریز- سهند که از آرزوهای دیرینه شهر سهند و مردم تبریز است، امروز به ورودی لاله رسیده و در مراحل پایانی قرار دارد.

طی دو سال گذشته این آزادراه بدون هیچ توقفی با سرعت در حال احداث بوده است، دو سال قبل بسیاری از پروژه‌های عمرانی شهر سهند متوقف شده بود که اکنون همان پروژه‌ها از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و ۳۰ درصد باقی‌مانده هم تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جرات می‌توان گفت که امروز در شهر سهند هیچ پروژه متوقف شده‌ای وجود نداشته و همان‌طور که قول داده بودیم «سهند را میهمانخانه تبریز» می‌کنیم امروز در حال مسیر تحقق آن قرار گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند از احداث بزرگ‌ترین دهکده ورزشی کشور در شهر سهند خبر داد و گفت: شهر سهند تنها از چند خانه و آپارتمان تشکیل نشده و رویکرد ما شهری با امکانات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است؛ در این راستا قدم‌های بسیار مهمی برداشته شده و احداث مجموعه هشت بهشت و پارک‌های چند هکتاری گواهی بر این ادعا است.

زمین ورزشی تنیس که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت پنج منظوره بوده و همزمان پنج تیم می‌توانند در آن بازی کنند، احداث پارک ۶۰ هکتاری سهند نیز برنامه‌ریزی شده و در شهریور ماه کلنگ زنی آن شروع خواهد شد؛ چند پارک دیگر هم طی سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

از سرمایه گذارانی که در این شهر سرمایه‌گذاری کنند، حمایت می‌کنیم و در این راستا سرمایه گذارانی که قبلا در این شهر سرمایه‌گذاری کرده و به دلایلی شهر را ترک کرده بودند را دعوت به همکاری کرده‌ایم.

تمامی این اقدامات در شرایط کرونایی و تحریم انجام شده و علی‌رغم مشکلات اعتباری، این پروژه‌ها را عملیاتی کرده و ثابت کرده‌ایم که کمبود اعتبار و یا تحریم مانع پیشرفت و توسعه نیست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با گام دوم انقلاب، گفت: شهر سهند عملا گام دوم انقلاب را پیاده کرده است.

کد خبر 539891 برچسب‌ها استان آذربایجان شرقی ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی ورزش شهر سهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست

مجید درگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خسارت چندهزار میلیاردی آزادراه تهران- شمال به محیط زیست اظهار کرد: هر چند این پروژه نقش بسزایی در کاهش زمان تردد مسافران،کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و ... دارد ولی نمی‌توان از کنار آسیبی که احداث این مسیر به محیط زیست وارد کرده به سادگی گذشت.

وی ادامه داد: هرچند عدم تعامل مجریان این پروژه با محیط زیست به ضرر طبیعت و حیات وحش تمام شده ولی در تلاشیم بخشی از این ضررها را جبران کنیم.

وی افزود: اگر احداث این بزرگراه با نظارت محیط زیست انجام می‌شد، خسارت‌های آن به حداقل می‌رسید و دغدغه امروز وجود نداشت.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است