Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:09:07 GMT

افتتاح ۴ طرح عمرانی و خدماتی در هشترود طی هفته دولت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۱۰۸۳

افتتاح ۴ طرح عمرانی و خدماتی در هشترود طی هفته دولت

به گزارش خبرنگار مهر، پور صادق امروز صبح در جمع خبرنگاران گفت: برای اولین بار در هفته دولت متقاضیان پروانه ساختمانی در هشترود پروانه‌های الکترونیکی دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: شهرداری هشترود در زمینه‌های فن آوری و سیستم فناوری اطلاعات موفقیت‌های چشمگیری داشته است و با آموزش نیروهای خود برای راحتی مردم و اینکه رفت و امد مردم به شهرداری کم شود وهم در وقت ارباب رجوع صرفه جویی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: تا هفته دولت سال جاری با تعویض و نصب سیستم‌های جدید روی دستگاه‌های رایانه تمام درخواست‌های مراجعین به شهرداری ثبت الکترونیکی خواهد شد و اولین پروانه نیز در هفته دولت ارائه خواهد شد.

شهردار هشترود در ادامه به افتتاح چهار طرح اساسی و کلیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در مسکن مهر، خیابان دانشگاه، پارک جوان و پارک شهر هستند که حدود ۹۰ درصد کارهای عمرانی آنها تمام شده است و مابقی نیز تا اوایل شهریور تمام می‌شود و در هفته دولت این طرح‌ها افتتاح خواهند شد تا مردم هشترود بتوانند با خانواده‌های خود دراین اماکن‌ها با خیال راحت رفت و امد کرده و از امکانات تعبیه شده این مکان‌ها استفاده کنند.

شهردار هشترود از عموم مردم خواست که شهرداری را در انجام این طرح‌ها یاری کنند و عوامل شهرداری را تنها نگذارند وبا پرداخت به موقع عوارض و همچنین در تمیز نگهداشتن شهر و خصوصاً جوی‌های آب که بعضی از مردم خیال می‌کنند که این جوی‌ها محلی برای ریختن زباله است در حالی که چنین نیست شهرداری در نقطه به نقطه شهر باکس‌هایی تعبیه کرده است که مردم زباله‌های خود را با گذاشتن در پلاستیک دراین باکس‌ها قرار دهند.

پورصادق اضافه کرد: دراین وضعیت کرونایی گاهی کسانی هستند که ماسک و دستکش خود را همین طور در محیط رها می‌کنند.

وی از مردم خواست بعد از مصرف ماسک و دستکش حتماً آنها را در یک پلاستیک قرار داده و در باکس زباله بیاندازند.

شهردار هشترود در مورد معضل سگ‌های ولگرد نیز گفت: با انعقاد قرارداد پیمانکار این کار نیز مشخص شده است و هفته‌ای سه یا چهار روز اقدام به زنده گیری سگ‌ها می‌کنند.

شهردار هشترود در ادامه به مشکل سد معبر داخل شهر اشاره کرد و گفت: مکانی را در قسمتی از شهر آماده کرده‌ایم وبا اعلام به تمام این دست فروشان از آنها خواسته‌ایم که هر چه زودتر به این مکان نقل مکان کنند واین اتفاق در حال رخ دادن است و تا اخر این ماه سعی می‌کنیم تمام دست فروشان و وانتی‌ها و هر کسی که به نوعی سد معبر کرده است را به مکان مورد نظر هدایت کنیم تا این مشکل اساسی نیز حل شود.

کد خبر 4997600

منبع: مهر

کلیدواژه: هشترود شهرداری هفته دولت ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم محرم 99 آمار کرونا گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند شهردار هشترود هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امیر احمدی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه که با همراهی فرماندار شهرستان بوکان انجام شد، اظهار کرد: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سنوات قبلی در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تاکید کرد.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

احمدی همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی در این راستا ادامه داد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

کد خبر 747837

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند