Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی گروه تروریستی «سنتکام» آمریکا مدعی شد که ایران یک نفتکش را برای مدت کوتاهی در نزدیکی تنگه هرمز متوقف کرده است.

قدس آنلاین: فرماندهی ستاد مرکزی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا موسوم به سنتکام امروز (پنجشنبه) با انتشار یک ویدئو سیاه و سفید مدعی شد که نیروی دریایی ایران یک فروند نفتکش با پرچم «لیبریا» را در نزدیکی تنگه هرمز برای مدت کوتاهی تحت کنترل خود درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» در این خصوص گزارش کرد، در این کلیپ ویدئویی منتشر شده، نیروهای ویژه‌ای به سرعت از یک بالگردی به سمت کشتی «ام وی ویلا» (MV Wila) پایین می‌آیند.

فرماندهی تروریستی سنتکام در صفحه توییتر خود مدعی شد که قایق‌های ایرانی و یک فروند بالگرد نظامی این کشور، نیروهای خود را بر روی عرشه نفتکش «ویلا» پیاده کردند.

این فرماندهی تروریستی همچنین مدعی است که آخرین جایگاه کشتی مذکور در امتداد ساحل شرقی امارات عربی متحده در نزدیکی شهر «خورفکان» شارجه امارات بوده است. علیرغم ادعاهای فرماندهی سنتکام برخی منابع خبری گزارش کردند که کشتی مذکور در حال جاسوسی در تنگه هرمز بوده است.

ستاد فرماندهی تروریستی مرکزی آمریکا (سنتکام) همچنین مدعی است که دو قایق و یک بالگرد ایران از نوع «پادشاه دریا» (sea-king) در این عملیات مشارکت داشته‌اند.

یک مقام نظامی آمریکایی در حالی که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که نیروی دریایی ایران به مدت پنج ساعت، روز گذشته (چهارشنبه) کشتی ام وی ویلا را تحت کنترل درآورد و سپس آن را آزاد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرماندهان تروریست سنتکام توقیف کشتی 0 ایران تنگه هرمز فرماندهی تروریستی تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 47 «ایرانیان از مشروعیت تاریخی در منطقه برخوردارند و به آن میراث تکیه می‌کنند... نیروی نظامی ایران بهترین نمونه چیزی است که به آن جنگ ترکیبی می‌گوییم... ایران راه هایی یافت تا دشمنان شدیدا مجهزتر خود را شکست دهد...» این بخش کوتاهی از تحلیل 14 دقیقه‌ای اساتید دانشکده فرماندهی و ستاد کل ارتش آمریکا است. آنها به تحلیل ساختار نظامی ایران و عوامل شکل دهنده استراتژی نظامی ایران پرداخته‌اند. این تحلیل چندبعدی جالب را درباره آنچه در صحنه نبرد با ایران رخ می‌دهد را با زیرنویس فارسی می‌بینید؟

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • ادعای مقام آمریکایی علیه ایران | لوید آستین: ارسال تسلیحات به اسرائیل متوقف شد
  • ادعای خبرنگار عراقی: بارزانی در سفر به تهران، تعهداتی داد
  • ارتش آلمان حضور نظامی در اقیانوس هند و آرام را تقویت می‌کند
  • جنگ و آمریکا به روایت اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • دیدار فرمانده سنتکام با وزیر دفاع مصر در سایه تنش در غزه
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد