Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:34:25 GMT

اجرای طرح نذر نان هم زمان با عید غدیر 

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۱۱۷۱

اجرای طرح نذر نان هم زمان با عید غدیر 

صدیقه احسانی گفت: هم زمان با عید غدیر طرح نذر نان اجرا شده و به همین منظور ۴۰۰ قرص نان به صورت رایگان در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع شد.

«صدیقه احسانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به برنامه های کانون آل یاسین در عید غدیر اشاره کرد و گفت: هم زمان با عید غدیر طرح نذر نان اجرا شده و به همین منظور ۴۰۰ قرص نان به صورت رایگان در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون فرهنگی هنری آل یاسین روستای چغوکیه منوجان افزود: از این تعداد، ۱۰۰ قرص نان با همت ۷ نفر از بانوان عضو کانون پخت شده و برای پخت این ۱۰۰ قرص نان یک کیسه آرد مصرف شد.

وی عنوان کرد: همچنین با پرداخت مبلغی به یکی از نانوایی ها، ۳۰۰ قرص نان خریداری کرده تا در بین نیازمندان توزیع کنیم.

احسانی بیان کرد: علاوه بر این به ۱۶ نفر از کودکان محله مسجد به مناسبت عید غدیر، عیدانه نقدی داده شد تا خاطره این عید بزرگ همواره در ذهن آنها به یادگار بماند.

مدیر کانون فرهنگی هنری آل یاسین روستای چغوکیه منوجان ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی کانون در عید غدیر آشنایی کودکان با شخصیت امام علی علیه السلام و جایگاه ولایت با آموزش بازی و شعر بود.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری جشن عید غدیر، برنامه های فرهنگی و طرح نذر نان جایگزین آن شد.

 

احسانی در خاتمه تاکید کرد: همان طور که می دانید در روایات از عید غدیر به عنوان عید بزرگ یاد شده و بر بزرگداشت این عید سعید سفارش بسیار شده است بنابراین ما نیز با هدف تبلیغ و احیای غدیر و همچنبن تبیین جایگاه ولایت و امامت، این ویژه برنامه ها را در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم این ویژه برنامه ها مثمر ثمر واقع شده باشند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر غدیر طرح نذر نان عید غدیر قرص نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما نمایش سپیده روایتگر داستان پرستاری است که در زمان شیوع بیماری کرونا و دیگر مشکلات مستاصل و درمانده شده که با کتابی در خصوص امام زمان (عج) آشنا می شود که سبب تغییر احوال و شخصیت او می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی