Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:10:52 GMT

سارق اینترنتی در مازندران به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۱۳۵۴

سارق اینترنتی در مازندران به دام افتاد

ایسنا/مازندران رئیس پلیس فتا استان مازندران از دستگیری سارق اینترنتی با ۳۰ فقره سرقت از حساب اشخاص به مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سامع خورشاد در تشریح این خبر، گفت: در پی مرجوعه ای قضائی به پلیس فتا استان، مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب بانکی فردی که برای استخدام به یکی از درگاه های بانکی هدایت شده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا استان مازندران، افزود: در بررسی های انجام شده، مشخص شد متهم با بهانه استخدام منشی، کاربران را به درگاهی جعلی هدایت و اقدام به سرقت اطلاعات و برداشت وجه از حساب آنا می کرد.

خورشاد، تصریح کرد: پس از شناسایی چندین نفر از افرادی که با این بهانه از حساب آنان سرقت شده بود، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی کشور بود شناسایی کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء وی ۹۰ عدد سیم کارت و ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

رئیس پلیس فتا استان مازندران همچنین، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی ها تاکنون به سرقت اطلاعات و برداشت وجه از حساب ۳۰ نفر به مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد ریال اعتراف کرد.

به گفته سرهنگ خورشاد، این سارق اینترنتی حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در درست بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس فتا استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد