Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: برگزاری کنکور سراسری در استان با محوریت این دانشگاه برگزار می‌شود و در همین راستا تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری این رقابت علمی اندیشیده شده است.

او با بیان اینکه داوطلبان و والدین آن‌ها بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزاری کنکور نگران نباشند افزود: این رویداد علمی در شهرکرد در دانشگاه شهرکرد و در شهرستان‌ها با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

رونمایی از وب سایت آموزش آنلاین دانشگاه شهرکرد

کریمی با اشاره به افزایش حوزه‌های امتحانی اضافه کرد: در همین راستا پنج دانشکده، سه سالن سلف سرویس، سالن‌های مطالعه و سالن‌های ورزشی دانشگاه برای برگزاری آزمون سراسری آماده‌سازی شده است.

او ادامه داد: رعایت فاصله گذاری دو متری، ضدعفونی کردن حوزه‌های امتحانی و سایر پروتکل‌های بهداشتی با دقت و صحت لازم اجرا می‌شود و همانطور که در برگزاری کنکور مقطع دکتری و کارشناسی ارشد مشکلی در این خصوص به وجود نیامد، امید است کنکور سراسری هم به همین نحو برگزار شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد کنکور سراسری پروتکل های بهداشتی آموزش و پرورش پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر

آقای موسوی کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان این دانشگاه در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.

وی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت دو روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

جذب ۲۵ هزار معلم برای سال تحصیلی آینده +فیلم

موسوی اضافه کرد: در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است