Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@14:55:25 GMT

پاری سن ژرمن به نیمه نهایی رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۱۶۴۸

پاری‌سن ژرمن با پیروزی در دقایق پایانی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در آغاز مرحله یک چهارم پایانی این رقابت‌ها که متمرکز در ورزشگاه اسپورت لیسبون پرتغال برگزار می‌شود، دیشب تیم پاری سن‌ژرمن با نتیجه ۲ به ۱ از سد آتالانتا گذشت و نخستین بار در تاریخ این باشگاه به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پاریسی‌ها در شرایطی نماینده شگفتی ساز ایتالیا را شکست دادند که تا دقیقه ۹۰ بازی با یک گل از این تیم عقب بودند، گلی که ماریو پاسالیچ در دقیقه ۲۶ برای آتالانتا به ثمر رسانده بود.

در حالی که شاگردان جان پیرو گاسپرینی خود را برای برگزاری جشن صعود آماده می‌کردند، مارکینیوش در دقیقه ۹۰ گل تساوی را برای پی اس جی زد و سه دقیقه بعد هم با گلزنی چوپو موتینگ بازیکن تعویضی پاریسن ژرمن، بازگشت دراماتیک نماینده فرانسه کامل شد و این تیم جواز صعود به نیمه نهایی را بدست آورد.

در پایان مسابقه، نیمار به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد، اما جایزه خود را به ماکسیم چوپو موتینگ - بازیکن کامرونی تیمش تقدیم کرد که گل پیروزی بخش پاریسی‌ها را در لحظات پایانی به ثمر رساند.

گاسپرینی سرمربی آتالانتا پس از ناکامی تیمش گفت: بزرگ‌ترین حسرتم این است که واقعا به پیروزی و صعود نزدیک بودیم و فکر می‌کردیم می‌توانیم به این موفقیت عظیم دست یابیم. شاید بهتر بود زودتر گل می‌خوردیم، زیرا گل خوردن در وقت‌های تلف شده دردناک‌تر است.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن هم گفت: از نظر من، شایستگی پیروزی در این مسابقه را داشتیم، اما خوش شانس هم بودیم که در دقایق پایانی بازی به گل رسیدیم و من اولین کسی هستم که می‌گویم که برای پیروزی به شانس هم نیاز است.

در ادامه این مرحله از رقابت‌ها، امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، تیم‌های اتلتیکو مادرید و لایپزیش به مصاف هم می‌روند.
اتلتیکو در مرحله قبل لیورپول قهرمان فصل گذشته این مسابقات را از گردونه رقابت‌ها کنار زد و لایپزیش هم با پیروزی مقابل دیگر فینالسیت فصل قبل یعنی تاتنهام، راهی این مرحله شد.

برنده این دیدار حریف پاری‌سن‌ژرمن در مرحله نیمه نهایی خواهد شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: فوتبال ، لیگ قهرمانان ، اروپا ، پاری سن ژرمن

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند