Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@23:15:44 GMT

افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی علی‌آباد کتول در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۱۸۹۹

افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی علی‌آباد کتول در هفته دولت

شهردار علی‌آبادکتول از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲ پروژه عمرانی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۷.۵ میلیارد تومان در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، ابوذر اسفندیاری پور اظهار کرد: اهمیت رسانه و خبر بر کسی پوشیده نیست و خبرنگاران زبان گویای مردم برای بیان انتقادات، پیشنهادات، معضلات و مشکلات و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران وظیفه خطیر حفظ امانت و صداقت را بر عهده دارند، افزود: اعتقاد داریم وظیفه ما مسئولان پذیرش انتقادات خبرنگاران و تلاش برای رفع مشکلات و معضلات است.

شهردار علی‌آبادکتول به عملکرد شورای دوره پنجم و شهرداری این شهر در سه سال گذشته هم اشاره و خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته (از سال ۹۶ به بعد) هر ساله بودجه شهرداری افزایش یافته است.

اسفندیاری پور با یادآوری اینکه بودجه شهرداری علی‌آبادکتول در سال جاری ۳۰ میلیارد تومان است که ۵۱ درصد آن جاری و مابقی عمرانی است از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷.۵ میلیارد تومان خبر داد.

وی با بیان اینکه افتتاح و کلنگ‌زنی این تعداد پروژه در تاریخ فعالیت شهرداری علی‌آباد بی سابقه است، تأکید کرد: اجرای پروژه‌های فرهنگی و عمرانی در این دوره همراه با توزیع متوازن امکانات به فراخور نیاز منطقه در حال انجام است.

منبع: مهر

کد خبر 438621

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری مشارکت شهروندان پروژه هاي عمراني فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد