Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی سامانه گرمسیری ایلام امروز به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان وزارت نیرو در ایلام به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، صبح امروز و با دستور رئیس جمهور در نشستی مجازی، با حضور  علیمراد اکبری معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، مقامات و مدیرانی از وزارت نیرو و مسئولان استانی هزار و 500 هکتار از اراضی سامانه گرمسیری ایلام به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح افتتاح شده با حضور رئیس جمهور در برنامه ویدئو کنفرانس،  اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است و در اهداف خود اشتغالزایی برای 600 نفر ایجاد می‌کند.

فرجام «سامانه گرمسیری» در انتظار بودجه/ کشاورزان ایلامی چشم انتظار تحقق وعده‌هاتکمیل پروژه ملی سامانه گرمسیری نیازمند 700 میلیارد تومان اعتبار استاستاندار کرمانشاه: سامانه گرمسیری قابلیت ایجاد 28هزار شغل را دارد

علیمراد اکبری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اشاره به تاثیر بهره برداری از این طرح گفت: این طرح که از منایع آب داخل استان« سد کنچانچم مهران" تامین شده است، کشاورزی شهرستان مهران را دگرگون و سطح کشت را افزایش و به رونق تولید کمک شایانی می‌کند.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در ادامه افزود:  تا کنون 105 هکتار از مجموع 340 هزار هکتاری اراضی استان ایلام تحت پوشش آبیاری نوین قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: استان ایلام با بهره برداری از این طرح و طرح‌های افتتاح شده قبلی یکی از قطب‌های کشاورزی در کشور است.

انتهای پیام/180/ی

R7718/P/S6,52/CT1 بیشتر بخوانید... ۱۳ هزار هکتار از اراضی سامانه گرمسیری فردا با فرمان رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد فرجام «سامانه گرمسیری» در انتظار بودجه/ کشاورزان ایلامی چشم انتظار تحقق وعده‌ها سامانه گرمسیری؛ گامی بزرگ برای «جهش تولید» در ایلام قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۳ هزار هکتار از اراضی سامانه گرمسیری فردا با فرمان رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد فرجام «سامانه گرمسیری» در انتظار بودجه/ کشاورزان ایلامی چشم انتظار تحقق وعده‌ها سامانه گرمسیری؛ گامی بزرگ برای «جهش تولید» در ایلام پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۳ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۴ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۵ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۶ ۹۵ درصد مطالبات گندم کاران خراسان جنوبی پرداخت شد ۷ هزینه درمان هر بیمار کرونایی چقدر است؟ ۸ طرح «گشایش اقتصادی» سرزمینی سوخته را به دولت بعد تحویل می‌دهد مهمترین اخبار استانها وزیر راه در گفت‌و‌گو با تسنیم: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن ساخته می‌شود اصفهان| خطر حذف از فهرست میراث یونسکو "میدان نقش جهان" را تهدید می‌کند گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ نماینده فومن و شفت در مجلس: واردات بی‌رویه برنج توسط واسطه‌گران/ برنج به‌نفع دلا‌ل‌ها قد می‌کشد مهمترین اخبار تسنیم ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ دولت لایحه نمی‌دهد قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت رئیسی: کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید منبع درآمد شهرداری‌ها باشد تذکر ۱۹ نماینده مجلس به شریعتمداری درباره حق مسکن کارگران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هکتار از اراضی سامانه گرمسیری بهره برداری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام