Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:23:08 GMT

قطبی به دنبال توقف هالک، اسکار و آرناتوویچ! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۱۱۸

افشین قطبی که فصل گذشته تیمش را به سوپرلیگ چین آورد، حالا در بالاترین سطح فوتبال این کشور به دنبال رقم زدن معجزه است.

به گزارش ورزش سه، شیجیاژوانگ تنها تیم چینی است که از مربی ایرانی روی نیمکت خود بهره می‌برد؛ کسی که آن ها را به سوپرلیگ بازگرداند و حالا شروع خوبی را در لیگ این کشور رقم زده و امیدوار به خلق نتایج درخشان در هفته های آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

شاگردان قطبی هفته گذشته موفق شدند تیم تیانجین تدا را با نتیجه ۳-۰ شکست دهند و به جمع چهار تیم بالای جدول لیگ چین بپیوندند. اهمیت حضور در بالای جدول به این خاطر است که در پایان هفته چهاردهم، همین چار تیم برای برگزاری پلی آف قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به رقابت خواهند پرداخت و حالا تیم شیجیاژوانگ هم فرصت حضور در بین بزرگان فوتبال چین را دارد.

 

نکته جالب در نمایش های تیم شیجیاژوانگ درخشش موریکی است که فصل گذشته هم عامل صعود شیجیا به سوپرلیگ شد و حالا زیر نظر قطبی فرم خوب خود را حفظ کرده است. تیم آبی پوش لیگ چین در هر بازی موقعیت های دو رقمی را ایجاد می‌کند اما کم دقتی و بی تجربگی سبب شد تا در بازی با ووهان زال نتوانند به پیروزی برسند.

 

 

 

این هفته شیجیاژوانگ سخت ترین بازی فصل خود را در مقابل شانگهای SIPG برگزار خواهد کرد. تیمی که هالک، ارناتوویچ، ریکاردو لوپس، اسکار و... را در ترکیب خود دارد و شانس اول قهرمانی در لیگ چین به حساب می‌آید و اگر شاگردان افشین قطبی بعد از این بازی هم در رتبه چهارم باشند، شایستگی خود برای صعود به پلی آف را نمایان خواهند کرد، هرچند که در لیگ چین کمتر کسی انتظار این را دارد که این تازه صعود کرده شیجیاژوانگ به پلی آف قهرمانی و سهمیه راه یابد.

 

 

افشین قطبی شیجیاژوانگ چین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افشین قطبی شیجیاژوانگ چین لیگ چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند