Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@09:22:37 GMT

«آقازاده» شاکی جدید پیدا کرد؛ محمدعلی نجفی!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۲۱۶

«آقازاده» شاکی جدید پیدا کرد؛ محمدعلی نجفی!

در حالی که در هفته‌های اخیر درباره الگو گرفتن کاراکتر بحری با بازی مهدی سلطانی از زندگی محمد علی نجفی و ماجرای قتل میترا استاد توسط شهردار تهران گمانه‌های زیادی مطرح شده است،   به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا گودرزی وکیل خانواده نجفی می‌گوید پیگیر اخبار این سریال هستند تا در صورت ارائه تصویری که باعث خدشه دار شدن حیثیت خانوادگی موکلش شود، از سازندگانش شکایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گودرزی در این باره می‌گوید: «در نشریات مطالب زیادی منتشر شده که یکی از کاراکتر‌های این سریال شبیه موکل من است و ماجرای ایشان و خانم میترا استاد به تصویر کشیده شده است، اما در این چند قسمت اخیر، نشانی از این تشابه ندیدیم. اشاره‌ای به قتل خانم استاد و پرونده آقای نجفی را تا حالا در این سریال ندیدیم، ولی من از همان روزی که این مسائل در نشریات مطرح شد، با ایشان حرف زدم و اجازه حقوقی در این باره گرفتم تا چنانچه در آینده بخش‌هایی از این سریال به شکلی منتشر شود که زندگی و حیثیت خانوادگی آقای نجفی را ملکوک کند حتما مسئله را پیگیری قضایی می‌کنیم.»

این وکیل که سابقه فعالیت به عنوان بازپرس ویژه پرونده‌های مهم دهه ۷۰، چون خفاش شب و شاهرخ و سمیه را در کارنامه کاری خود دارد، درباره اینکه چطور می‌شود تشخیص داد که آیا در یک سریال به موکلش اتهامی وارد شده که آن‌ها بخواهند اعاده حیثیت کنند هم گفت:باید ببینیم تماشای این قسمت‌ها که مدام در نشریات نویدش را می‌دهند آیا اشاره مستقیم به ماجرای آقای نجفی دارد؟ خب این دیگر مشخص است و اگر چنین اتفاقی بیفتد قطعا با هماهنگی خانواده اقدامات قضایی لازم را انجام می‌دهیم.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال آقازاده محمدعلی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهدا شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 6086512 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • کشت گندم و جو در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع رخ
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • فیلم گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی، بازیگر
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌