Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطر شکستن نفتکش ژاپنی در نزدیکی جزیره موریس/ رویترز آلودگی نفتی ناشی از نفتکش ژاپنی در ساحل جزیره موریس/ رویترز بازگشایی مرز غزه و مصر (مرز رفح) برای نخستین بار از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفند سال گذشته. دو خواهر خردسال فلسطینی در مرز رفح/ رویترز دختر خردسال اسکوترباز روی یک نقاشی سه‌بعدی از استخر در شهر لندن/ رویترز اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری بلاروس در شهر مینسک/ رویترز شهردار شهر نیویورک آمریکا در حال صرف صبحانه با کارمندان دفترش در یک رستوران در محله چینی‌های نیویورک/ رویترز یک مورچه خوار سوخته در آتش سوزی جنگل‌های آمازون برزیل/ رویترز عبور دسته فیل‌ها از پارک ملی" آمبوسلی" در کنیا/ رویترز زن فلسطینی در حال مجادله با سربازان اسراییلی بر سر ساخت یک خانه در روستای "سوسیا" در کرانه باختری رود اردن/ رویترز ماسک دور انداخته شده در منقار یک مرغ دریایی در شهر ساحلی "دووِر" در جنوب شرق بریتانیا/ رویترز نخستین حضور تبلیغاتی مشترک جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و "کامالا هریس" نامزد معاونت بایدن در روز چهارشنبه (دیروز) در دبیرستانی در شهر "ویلمینگتون" در ایالت "دلاوِر" آمریکا/ رویترز ناآرامی در بنگال غربی هند در پی اعتراضات به یک متن توهین آمیز علیه پیامبر اسلام(ص) در فیسبوک/ خبرگزاری فرانسه خودروی تمام برقی ساخت کمپانی تسلا با 832 کیلومتر طی مسافت با یک بار شارژ/ هزینه ساخت این خودرو را عربستان سعودی تامین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ گلف نیوز لینک کوتاه: asriran.com/00375W مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از خانه غاری در فلسطین تا تیراندازی نخست وزیر بریتانیا

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد با خودروی سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد، مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب تصریح کرد: این فرد زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیات امدادی و آتش‌نشانی پس از رهایی به گلشن‌زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست