Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:15:11 GMT

ویترین شماره ۲۳۸

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۸۶۲

ویترین شماره ۲۳۸

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارشهای سیاسی و بین‌الملل روز را در ویترین تسنیم ببینید. - اخبار ویژه نامه‌ها - برای دریافت فایل پی دی اف حاوی لینک مطالب کلیک کنید.1- مروارید نداشت؛ شوهرش دادیم2- پاسخ قلدرمآبانه روح‌الامینی نماینده تهران به سؤال خبرنگار3- شمارش معکوس برای رسیدن به نقطه غیرقابل‌جبران جمعیت4- گفت‌وگوی مشروح با کاظمی قمی درباره اوضاع بیروت؛ لبنان از این مرحله به سلامت عبور می‌کند5- توافق حزب‌الله، امل و جریان ‌آزاد ملی برای تشکیل دولت


انتهای پیام/

R30411/P/S1109,1434/CT12 بیشتر بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. ویترین شماره ۲۳۷ ویترین شماره ۲۳۶ ویترین شماره ۲۳۵ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ویترین شماره ۲۳۷ ویترین شماره ۲۳۶ ویترین شماره ۲۳۵ پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها ۱ فیلم/ گفت‌وگوی متفاوت «آیت‌الله بهجت» با یک نوجوان ۲ جستاری در حدیث اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة و ارتباطش با اربعین حسینی(ع) ۳ امام حسین(ع) چرا به کربلا رفت؟ ۴ نام تو را همین که صدا می‌زند رباب/ آتش به جان کرب و بلا می‌زند رباب ۵ نشست خبری درباره صندوق ذخیره فرهنگیان در نمایشگاه مطبوعات/ دعوت از فرهنگیان برای حضور در نشست ۶ فتوای رهبر معظم انقلاب دربارۀ گفتن ذکر ائمه به صورت تند و پشت سر هم + فیلم ۷ صوت مداحی محمد حسین حدادیان «حی علی العزا» +دانلود ۸ نقش خوارج در شهاد ت امام حسین(ع) مهمترین اخبار ویژه نامه‌ها برخی کشورهای اروپایی به مجرمان امنیتی و اقتصادی ایران تابعیت می‌دهند ویترین تسنیم شماره ۴۹ ویترین تسنیم شماره ۴۸ ویترین تسنیم شماره ۴۷ مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت رئیسی: کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید منبع درآمد شهرداری‌ها باشد تذکر ۱۹ نماینده مجلس به شریعتمداری درباره حق مسکن کارگران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویترین شماره ویترین تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

به گزارش قدس آنلاین، امیرعبداللهیان در دیدار با حسین عوض وزیر امور خارجه سودان ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان وزیر خارجه این کشور، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به برقراری بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

 امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت و حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

خاطر نشان می شود حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتایان خود در کشورهای مالی، گامبیا و سودان و نیز با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول پایتخت گامبیا دیدار کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۹/ «دوراهی تسلیم و شکست»
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)