Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:25:30 GMT

اولین نمازجمعه ملایر در سال ۹۹ فردا برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۰۱۴

اولین نمازجمعه ملایر در سال ۹۹ فردا برگزار می شود

پس از نزدیک به 6 ماه تعطیلی نماز جمعه ملایر به دلیل شیوع بیماری کرونا فردا نخستین نماز جمعه ملایر در سال ۹۹ برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ از اوایل اسفند ماه و با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور یکی از تصمیمات اتخاذ شده در ستادملی مقابله با کرونا عدم برگزاری نمازهای جمعه و جماعت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین نماز جمعه ملایر در ۲ اسفند ماه سال ۹۸ برگزار شد و حال پس از گذشت ۵ ماه و ۲۲ روز و تغییر وضعیت کرونا در شهرستان ملایر فردا ۲۴ مرداد ماه نخستین نماز جمعه ملایر برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات، مسئول ستاد نماز جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری نماز جمعه در شهرستان تعطیل شده بود.

وی افزود: به مرور از ماه گذشته نماز جمعه در شهرهای استان برگزار می شد که با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ملایر نماز جمعه در این شهر برگزار نمی شد.

مسئول ستاد نماز جمعه ملایر بیان کرد: با توجه به تغییر شرایط کرونا در ملایر از قرمز به نارنجی نماز جمعه این هفته در ملایر اقامه می شود.

حجت الاسلام بیات گفت: در سایر شهرهای شهرستان شامل سامن، ازندریان، جوکار و اسلامشهر آق گل نیز این هفته نماز جمعه برپا می شود.

وی با دعوت از مومنین ملایری برای حضور در نماز جمعه تصریح کرد: رعایت پروتکل های و توصیه های بهداشتی در برپایی نماز جمعه الزامی است.

به گزارش عصر همدان؛ بر اساس اعلام ستاد نماز جمعه استان توصیه می شود افراد سالمند و دارای بیماری های زمینه ای مانند بیماران قلبی، تنفسی و … جهت حفظ سلامتی خود این هفته در نماز جمعه شرکت نکنند.

همچنین از از نمازگزاران درخواست شده است که همراه خود مهر و سجاده شخصی داشته باشند و از آوردن کودکان به محل برگزاری نماز جمعه خودداری کنند.

خودداری از بردن کفش ها به داخل محل برگزاری نماز جمعه، رعایت فاصله صفوف نمازگزاران، خطبه های کوتاه و لغو برنامه های حاشیه نماز جمعه از دیگر توصیه ای ستاد نماز جمعه استان در اقامه نماز جمعه است.

این ستاد از افراد درخواست کرده کسانی که دارای علائم سرماخوردگی هستند جهت حفظ سلامتی نمازگزاران از شرکت در نماز جمعه این هفته خودداری کنند.

همراه داشتن و استفاده از ماسک هنگام حضور در نماز جمعه نیز اجباری است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماز جمعه ملایر ستاد نماز جمعه جمعه ملایر برگزاری نماز نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شهرضا، هدف از برگزاری این اجلاس را هم افزایی نیرو‌های مردمی و سازماندهی شده مروج فرهنگ نماز و شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های پیش رو در تبلیغ نماز و ارائه راهکار‌های متناسب با آن بیان کرد.
حجت الاسلام محمد هادی باقی افزود: شناخت بهتر و دقیق‌تر فعالیت‌های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ نماز و ارزیابی و توانمند سازی مبلغان از دیگر اهداف این برنامه بود.

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران