Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:57:53 GMT

تأکید بر نگهداری و نگهداشت تجهیزات شناوری مرزبانی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۰۴۳

تأکید بر نگهداری و نگهداشت تجهیزات شناوری مرزبانی

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر نهادینه کردن مولفه نگهداشت در بین کارکنان، گفت: پیشبرد اهداف سازمانی باید تداوم و ارتقاء داشته باشد تا موفقیت در مجموعه حاصل شود.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از مرکز تجهیزات و تعمیرات شناوری شمال کشور در مازندران، با تأکید بر نگهداری و نگهداشت تجهیزات شناوری مرزبانی گفت: با توجه به رشد صنایع تعمیرات و نگهداری، کنترل و مدیریت آسان بر اموال سازمانی و شناوری یک نیاز مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نگهداری و تعمیرات صحیح می‌تواند در صرفه جویی هزینه های سازمانی موثر باشد و این مهم باید در کارکنان به عنوان یک مؤلفه علمی و نگهداری، نهادینه شود.

فرمانده مرزبانی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان مازندران، مرکز آموزش علوم دریایی و معین برای استان‌های جنوبی کشور است، تاکید کرد: مرزبانان بایستی در شنا کردن مهارت کافی داشته باشند تا هنگام حضور در مرزهای آبی جنوب کشور به جهت عملیاتی بودن این استان ها، شاهد عدم توانایی در شنا کردن در مأموریت های آبی نباشیم.

سردار گودرزی در این بازدید از روند پیشبرد اهداف سازمانی اظهار رضایت‌ کرد و ادامه داد: این روند رو به رشد باید مستمر، تداوم و ارتقاء داشته باشد تا موفقیت حاصل شود.

وی با تاکید بر داشتن عشق، شجاعت و خدمت صادقانه در مرزبانی گفت: قوانین و مقررات ضامن صیانت کارکنان بوده و باعث ارتقاء آمادگی عملیاتی و کاهش آسیب پذیری در مأموریت های مرزبانان خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه حراست از مرزهای آبی را مهم دانست و خاطرنشان‌ کرد: مرزبانی حافظ امنیت مرزهای کشور است و مرزبانان باید از حدود و ثغور مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع و پاسداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان