Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس اردبیل ، آیت‌الله سیدحسن عاملی روز پنجشنبه در دیدار رییس و فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه استان با تاکید بر اینکه حوادث رانندگی با فرهنگ‌سازی، قانونمندی رانندگان  و ارتقای ایمنی راه‌ها قابل کنترل و پیشگیری است، افزود: در پیشگیری از حوادث رانندگی و تصادفات مسوولان، سازمان‌های فرهنگی، ائمه جمعه ، صدا و سیما و حتی سرنشینان خودروها احساس مسوولیت داشته و با شایستگی به وظایف و ماموریت‌ها عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران پلیس راه در تامین امنیت ترافیکی و ارتقای ایمنی عبور و مرور گفت: پیشگیری از تصادفات و حوادث رانندگی در کنار تلاش مسئولانه و متعهدانه پلیس، مستلزم قانونمندی، رعایت حقوق شهروندی، احترام به قانون و همدلی و همگامی سازمان های دخیل در امر ترافیک است.

آیت‌الله عاملی افزود: ارائه تذکرات و هشدارهای ترافیکی با هدف پیشگیری از حوادث رانندگی مصداقی از امر به معروف و نهی از منکر است.

سرهنگ سیدمحمد صفوی ، رییس پلیس راه استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به کاهش چهار درصدی آمار تلفات جاده‌ای در سال جاری گفت: ضرورت دارد راه‌ها و جاده‌های استان ایمن‌سازی شده و در حوزه ارتقای ایمنی  عبور و مرور و ارتقای انضباط ترافیکی سازمان‌های دخیل در ترافیک همدل و همگام باشند.

در روزهای اخیر بیش از ۲۰ نفر در تصادفات جاده‌های شمالی استان اردبیل جان باخته و ده‌ها نفر مصدوم شدند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اردبیل پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اردبیل حوادث رانندگی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

به گزارش صدای ایران از ایسنا،سروان نعیم مفلحی اظهار کرد: شامگاه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر (مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.


دیگر خبرها

  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات