Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@22:14:14 GMT

بایدن: ترامپ با انتخاب یک «زن قوی» مشکل دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۵۴۸

بایدن: ترامپ با انتخاب یک «زن قوی» مشکل دارد

خبرگزاری تسنیم: و به نقل از یورونیوز، جو بایدن و کاملا هریس، نامزد‌های حزب دموکرات برای پست رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور در انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا، روز چهارشنبه ۲۲ مرداد نخستین کارزار انتخاباتی مشترک خود را برگزار کردند.

این دو در سخنرانی‌های خود که در مقابل جمعی محدودی از خبرنگاران و تماشاگران ایراد شد، مردم آمریکا را نیازمند یک رهبری جدید دانستند تا بتواند بر بحران‌های سه‌گانه «همه‌گیری کرونا، بی‌عدالتی نژادی و اقتصاد ویران‌شده» غلبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر در روز سه‌شنبه جو بایدن خانم هریس را به عنوان معاون و همراه کارزار انتخاباتی خود معرفی کرده بود و این نخستین مراسم مشترک این دو نامزد حزب دموکرات به شمار می‌رفت.

کاملا هریس در سخنرانی خود با حمله به دونالد ترامپ وی را برای پست رئیس‌جمهوری نالایق خواند و گفت: «آمریکا به رهبری نیاز دارد و این در حالی است که ما رئیس‌جمهوری داریم که بیشتر به فکر خودش است تا به فکر مردمی که او را انتخاب کرده‌اند.»

دادستان کل پیشین کالیفرنیا اضافه کرد: «ما در حال تجربه یک بی‌عدالتی سیستماتیک و نژادی هستیم که ائتلاف جدیدی از وجدان‌ها را به خیابان‌ها آورده است.»

جو بایدن نیز در این مراسم کاملا هریس را «قانونگذاری با تجربه، جدی و آماده کار» خواند و گفت داستان زندگی او به عنوان یک فرزند مهاجر و زنی رنگین‌پوست که به بالاترین رده‌های محافل حقوقی و سیاسی آمریکا رسیده است الهام‌بخش مردم آمریکا خواهد شد.

در طول ۲۴ ساعت پس از اعلام کاملا هریس به عنوان معاون رئیس جمهور، کارزار انتخاباتی دموکرات‌ها توانسته است حدود ۲۶ میلیون دلار جمع کند که رکوردی تازه برای این حزب به شمار می‌رود.

دموکرات‌ها امیدوارند با انتخاب خانم هریس بتوانند رای اقلیت‌های نژادی و جمهوری‌خواهان روبرگردانده از دونالد ترامپ را نسبت به ریاست‌جمهوری جو بایدن جلب کنند.

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته و در واکنش به انتخاب کاملا هریس به عنوان نامزد پست معاونت رئیس‌جمهور رفتار کاملا هریس نسبت به جو بایدن را در زمان رقابت درون حزبی دموکرات «بسیار بسیار زشت» توصیف کرد و گفت: «او با بایدن خیلی گستاخانه رفتار می‌کرد و دشوار است که بتوان کسی تا این حد بی‌ادب را برگزید.»

جو بایدن در واکنش به این انتقادات گفت تعجب برانگیر نیست که ترامپ با انتخاب یک «زن قوی» مشکل دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: جوبایدن هریس انتخابات آمریکا رئیس جمهور کاملا هریس جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی