Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@17:18:58 GMT

معضل جدی سبزوار نبود ابزار دقیق رصد ترافیک است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۶۶۷

معضل جدی سبزوار نبود ابزار دقیق رصد ترافیک است

بیات مختاری با اشاره به اینکه یکی از معضلات جدی شهر سبزوار نبود مانیتورینگ دقیق برای رصد و افزایش سطح فرهنگ ترافیک است گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده سالن مانیتورینگ شهرستان در حال تکمیل و تجهیز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین بیات مختاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سبزوار صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه افزایش سطح امنیتی در شهر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است اظهار داشت: خوشبختانه با تعامل بسیار سازنده نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار برگزاری گشت‌های رضویون محله محور سبب شده است تا سطح امنیتی محلات شهرستان در خصوص وقوع و کشف جرائم افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از معضلات جدی شهر سبزوار نبود مانیتورینگ دقیق برای رصد و افزایش سطح فرهنگ ترافیک است ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده سالن مانیتورینگ شهرستان در حال تکمیل و تجهیز است و به‌زودی این سالن مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بیات مختاری در ادامه با اشاره به اینکه آمار خشونت و سرقت تا سال 92 روند کاهشی را طی کرده بود تصریح کرد: متأسفانه باید اعلام کنیم از سال 92 تا 96 این آمار رشد پیداکرده و از سال 96 به بعد رشد بیشتری نسبت به قبل داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار با اعلام اینکه ماهانه هفت هزار و 756 تماس منجر به عملیات با شماره 110سبزوار انجام می‌شود تأکید کرد: افق 1400برای شماره 110 سراسری شدن این تماس‌ها است که سبب افرایش سرعت و خدمات‌دهی به شاکیان خواهد شد.

وی همچنین به مبحث شیوع کرونا و تأثیر بر کاهش میزان رفت‌وآمدها در شهر شده اشاره کرد و افزود: هرچند که موضوع سبب کاهش ترددها در سطح شهر شده اما افزایش سرعت باعث شده است تصادفات نیز افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود

ایسنا/قم اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

مردم قم در حمایت از نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اجتماع خواهند کرد.

این تجمع امروز پنجشنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا(ع) حرم کریمه اهل بیت با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار