Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نشست هفتاد و هفتم شورای اسلامی شهر خرمشهر عصر چهارشنبه با دستور بررسی لوایح و انتخاب اعضا کمیته تحقیق و تفحص در رابطه با املاک شهرداری و همچنین بررسی مشکلات اسناد و املاک شهرداری، به علت غیبت چهار عضو و به حدنصاب نرسیدن از رسمیت افتاد و لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست موسی مطور جزیره، امیر سامری و میلاد پور حمزایی و عباس یاسائیان سرپرست شهرداری حاضر بودند.

موسی مطور جزیره رئیس شورای اسلامی خرمشهر در حاشیه این نشست گفت: با وجود دعوت کردن و لغو مرخصی به جز یک نفر که بیمار بود، سه عضو غایب دیگر دلیل موجهی برای غیبت نداشتند.

او به برخورد با اعضا بابت غیبت‌های مکرر اشاره کرد و افزود: گزارش به فرمانداری و درج آن در پرونده اقدامی است که می‌توان در این مواقع انجام داد که در همین راستا در پرونده یکی از اعضا توبیخ درج شده است‌.

در نشست پیشین شورای شهر محمود دلفی لویمی با چهار رأی از هفت رأی به عنوان شهردار خرمشهر انتخاب شد اما تاکنون به طور رسمی منصوب نشده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شهردار خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد

به گزارش تابناک، نخستین نشست خبری هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳ امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا