Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@18:01:25 GMT

توافق مجلس و دولت درباره اصلاح ساختار بودجه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۸۸۶

توافق مجلس و دولت درباره اصلاح ساختار بودجه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت اصلاح ساختار بودجه، گفت: با هماهنگی هایی که با دولت انجام شده است مطالعاتی در این زمینه در مرکز پژوهش های مجلس در حال انجام شدن است.

وی ادامه داد: دولت نیز پذیرفته که به جای این که لایحه به مجلس ارائه کند مبنای کار همین مطالعاتی باشد که در مرکز پژوهش ها در حال انجام شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شیراز در مجلس با تاکید بر اینکه قرار است برای اصلاح ساختار بودجه کار مشترکی بین کمیسیون برنامه،نمایندگان دولت و مرکز پژوهشها انجام شود، عنوان کرد: در کمیته اصلاح ساختار بودجه کمیسیون برنامه نیز این موضوع در حال پیگیری شدن است و تاکنون جلساتی نیز در همین زمینه برگزار کرده‌ایم.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه یک جلسه هم با حضور نمایندگان دولت در این زمینه با رئیس مجلس داشته‌ایم، اظهار داشت: جمع بندی این جلسه  این شد که کمیسیون برنامه و بودجه در اصلاح ساختار بودجه محور قرار گیرد و جمع بندی های لازم را انجام دهد.

قادری با  بیان اینکه باید تا قبل از بسته شدن بودجه سال 1400 با دولت به یک جمع بندی نهایی برای اصلاح ساختار بودجه برسیم، گفت: چارچوب کلی که با دولت به توافق خواهیم رسید مبنای بسته شدن بودجه سال 1400 خواهد بود.

وی عنوان کرد: پس از توافقات کلی طرحی را در باره اصلاح ساختار بودجه در مجلس تدوین خواهیم کرد و آن را مصوب خواهیم کرد و قطعاً دیگر در این زمینه دولت لایحه‌ای را به مجلس ارائه نخواهد کرد.

پربیننده ترین چه کسانی در اولویت دریافت سهام عدالت هستند؟ فراز و نشیب در بازار بورس یک امر طبیعی است/ ناهماهنگی‌های اجرایی اثرات منفی بر شاخص بورس دارد کلیات لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی تصویب شد عرضه صندوق دارا دوم با ۳۰درصد تخفیف سرپرست جدید وزارت صمت با اجازه از رهبری معرفی می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دولت مجلس شورای اسلامی کمیسیون برنامه بودجه مجلس ساختار بودجه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت اصلاح ساختار بودجه کمیسیون برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود

عضو کمیسیون صنایع مجلس بر لزوم توجه به حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با اصلاح قیمت پژو پارس تاکید کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش تسنیم، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر لحاظ کردن حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با اصلاح قیمت پژو پارس تاکید کرد و گفت:  اگر قیمت جدید پژو پارس بر اساس بهای تمام شده این محصول تعیین شده است سازمان حمایت باید در تصمیم گیری خود به نفع تولید کننده عمل کند. 

علی جدی اظهار داشت: قیمت تولید خودرو مانند هر کالای دیگری باید نزدیک به نرخ بازار باشد و در صنعت خودرو باید به سمت حذف اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار حرکت کنیم.  

وی در ادامه بیان کرد: همان طور که بارها تاکید کرده ایم تنها راه کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار که موجب حذف دلالان از بازار خودرو نیز می شود، رشد تولیدات داخل و تامین کسری از طریق واردات است، در غیر این صورت این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت. 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین بر لحاظ کردن حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با افزایش قیمت پژو پارس تاکید کرد و گفت: اگر قیمت جدید پژو پارس بر اساس بهای تمام شده این محصول تعیین شده است سازمان حمایت باید در تصمیم گیری خود به نفع تولید کننده عمل کند و در صورت تفاوت فاحش قیمت تمام شده و نرخ جدید این محصول سازمان حمایت می تواند ورود کند.  

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: کمیسیون صنایع مجلس بر اساس مستندات ارائه شده از سوی سازمان حمایت در حال پیگیری این موضوع است و با برگزاری جلسه ای در هفته آینده در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟