Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی گندمی معاون فنی و عمرانی منطقه بهسازی معابر و سهولت تردد شهروندان را از اهداف اصلی این عملیات عنوان کرد و گفت: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون هزار و ۸۰۰ نقطه از معابر منطقه با صرف نزدیک به ۶ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت لکه گیری شده و پیش بینی می شود تا پایان سال به بیش از ۲ هزار نقطه افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از آغاز فعالیت بهسازی خیابان نیلوفر ۵ در شهرک وصال خبر داد و افزود: عملیات خاکبرداری این معبر به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع در حال انجام است و طبق برآورد انجام شده، نزدیک به ۶۰۰ تن آسفالت برای بهسازی آن صرف خواهد شد.

به گفته گندمی مرمت پیاده رو در شهرک وصال، ترمیم زیر مخزنی و جداول مجاور آن در خیابان بهمنیار و اجرای رفع نشست پل و شکستگی آن در خیابان میثاق جنوبی ورودی کوچه رابعی از دیگر اقدامات عمرانی در راستای نگهداشت شهر است.

کد خبر 4997766

منبع: مهر

کلیدواژه: آسفالت شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران روز خبرنگار شهرداری تهران قوه قضاییه انفجار بیروت کمیته امداد امام خمینی پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی محسن حاجی میرزایی وضعیت راهها شورای شهر مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی سه شنبه شب در بازدید از از محورهای مواصلاتی بخش بوشکان با حضور مدیرکل راهداری استان بوشهر، گفت با توجه به مطالبات مردمی، برنامه ریزی لازم برای بهسازی راه‌های این بخش از سال گذشته آغاز شده و در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

فرماندار دشتستان گفت: در این خصوص محور بوشکان- فراشبند روکش آسفالت خواهد شد و در حال حاضر اعتبار آن تأمین شده و پیمانکار این پروژه عملیات اجرایی آن را آغاز کرده است.

کد خبر 6087092

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور