Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@19:06:00 GMT

قیمت رسمی ۲۵ارز بانکی رشد کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۹۳۸

قیمت رسمی ۲۵ارز بانکی رشد کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز (پنج‌شنبه، ۲۳ مرداد) نرخ رسمی ۴۷ ارز عمده بین‌المللی را اعلام کرد. از این میان ۱۳ ارز با کاهش قیمت و ۲۵ ارز نیز با افزایش قیمت مواجه بودند. ارزش سایر ارزها ثابت باقی ماند.

 بر این اساس هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر پوند انگلیس به قیمت ۵۴ هزار و ۸۶۱ ریال و هر یورو نیز به قیمت ۴۹ هزار و ۶۰۶ ریال اعلام شد.

همچنین در تابلوی بانک مرکزی، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۱۱۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۴۶۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۱۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۶۲ ریال، روپیه هند ۵۶۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۲۰۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۴ هزار و ۹۶۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۳۶۵ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال قیمت خورد.

علاوه بر این، دلار کانادا ۳۱  هزار و ۷۲۵ ریال، دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۵۹۹ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۴۰۵ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۷۳۰ ریال، روبل روسیه ۵۷۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۴ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۱۱۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۶۳۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۵۱ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۰۱ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۹۲۳ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۶۶۸ ریال، تعیین شد.

امروز هر یوان چین ۶ هزار و ۵۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۵ هزار ۲۸۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۰ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۴۹۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۴۰ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۶۴۱ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۳۵  ریال، افغانی افغانستان ۵۴۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار ۹۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۵ هزار و ۸۸۹ ریال، سامانی تاجیکستان ۴ هزار  و ۷۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

پربیننده ترین قیمت دلار ۲۲مرداد ماه ۱۳۹۹ قیمت دلار طلا تغییر جهت داد/ سکه مجددا به کانال ۱۰میلیون بازگشت برگشت قیمت سکه به کانال ۱۰میلیون (۱۳۹۹/۵/۲۲) دلار ریزش کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز عمده بانک مرکزی دلار قیمت دلار قیمت ارز ارز بانکی دلار بانکی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ۱۱ هزار ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت چند دلار شد؟

قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا که مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره، به آرام کردن نگرانی‌های بازار نسبت به احتمال تشدید درگیری در خاورمیانه کمک کرد، کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت با ۱۰ سنت معادل ۰.۱۱ درصد کاهش، به ۸۸ دلار و ۳۰ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۱۳ سنت معادل ۰.۱۶ درصد کاهش، به ۸۲ دلار و ۵۰ سنت در هر بشکه رسید. قرارداد ماه آتی هر دو شاخص، روز دوشنبه، با بیش از یک درصد کاهش، بسته شد.

نفت خام که پس از واکنش ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در اوایل آوریل، به بالاترین حد از اکتبر صعود کرده بود، در مسیر ثبت چهارمین رشد ماهانه در آوریل قرار دارد. مناقشات در خاورمیانه و اوکراین و محدودیت عرضه اوپک پلاس، قیمت نفت را تقویت کرده است اما ابهامات در خصوص سیاست پولی آمریکا و ذخایر بالای محصولات نفتی، بر دورنمای تقاضا برای نفت، سنگینی می‌کند.

ئیپ جون رونگ، استراتژیست بازار در شرکت آی جی در این باره گفت: ادامه مذاکرات برای آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، باعث شده است نرخ ریسک اضافی در قیمت نفت، ضعیف‌تر شود و همزمان، نشست بانک مرکزی آمریکا هم باعث احتیاط در کوتاه مدت شده است. نگه داشتن نرخ‌های بهره بالا به مدت طولانی‌تر، ممکن است باعث رشد بیشتر ارزش دلار شده و ریسک‌هایی را برای دورنمای تقاضا برای نفت ایجاد کند.

مذاکره کنندگان حماس پس از گفت‌وگوها با میانجی‌های قطری و مصری درباره پاسخ به پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی، برای مشاوره با مقامات ارشد، روز دوشنبه قاهره را ترک کردند.

دو منبع امنیتی مصری اظهار کردند: انتظار می‌رود این هیات دو روز دیگر، گزارش دهند. در حالی که نمایندگان حماس به قاهره رفتند، ده‌ها فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه، جان باختند. نیمی از قربانیان در شهر رفح بودند که رهبران خارجی از رژیم صهیونیستی می‌خواهند به آن حمله نکند.

در این بین، ادامه عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن در منطقه دریای سرخ، کفی را برای قیمت نفت ایجاد کرده و اگر اختلال عرضه پیش بینی شود، ممکن است نرخ ریسک اضافی در قیمت‌ها منعکس شود.

بر اساس گزارش رویترز، در بخش اقتصادی، سرمایه‌گذاران منتظر نشست اول مه فدرال رزرو هستند و از آنجا که نرخ تورم بالاتر از هدف بانک مرکزی آمریکا باقی مانده است، بازار انتظار هیچ گونه کاهش نرخ بهره را ندارد که می‌تواند دلار آمریکا را تقویت کرده و به تقاضا برای نفت ضربه بزند.

دیگر خبرها

  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت سکه، طلا و ارز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات