Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: حل مشکلات صادرکنندگان اولویت اصلی حوزه اقتصادی استان است.

صادقی امروز ۲۳ مرداد در کار گروه صادرات غیر نفتی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: باتوجه به مرزی بودن استان و وجود برخی مشکلات اقتصادی ، اولویت اصلی حوزه اقتصادی استان حل مشکلات صادرکنندگان استان و رونق این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اصل در کشور قانون و مقرراتی است که ابلاغ می شود، خاطر نشان کرد: اگر در مصوبه آمده در گمرکات مرز ی مسیولیت با گمرکات است باید سایر دستگاه ها از گمرکات تبعیت کنند.
صادقی اظهار کرد: باید با هماهنگی و ساماندهی از موازی کاری بین دستگاه ها در امر صادرات غیر نفتی استان جلوگیری شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی یاد آور شد: بانک مرکزی باید راهکار متعارفی برای بازگشت ارز حاصل از صادرات به صادرکنند گان بدهد.
وی با اشاره به اینکه ۵۰درصد محصولات کشاورزی آذربایجان غربی مازاد هستند و باید صادر شوند، تصریح کرد: حل مشکلات صادرکنندگان بخش خصوصی محصولات کشاورزی به ویژه کامیون های یخچال دار در اولویت کاری است. 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صادرات غيرنفتي آذربایجان غربی اقتصادی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۲ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی پرشیا گزارش شد.   وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی حادثه دیدگان و مصدومین انجام و تنها مصدوم حادثه به مرکز درمانی اعزام گردید.

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران