Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون امروز با سخنرانی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و با حضور رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 14:03 - 23 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۳۶۲ خبرگزاری میزان - اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون امروز (پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ماه) با سخنرانی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و با حضور رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مشهد مقدس، حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    در این همایش رسمی که با موضوع «تکریم شهدای لشکر فاطمیون و آزادی قدس هدف نهایی فاطمیون و خروج آمریکا از منطقه» برگزار می‌شود برای اولین بار حسن مغنیه فرزند سردار بزرگ مقاومت، «شهید حاج عماد مغنیه» حضور خواهد داشت.
    همچنین در همایش بین‌المللی فاطمیون حاج مهدی رسولی به حماسه‌سرای خواهد پرداخت و با رعایت همه پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور جمعیت انجام می‌شود.   پیکر‌های مطهر دو تن از شهدای افغانستانی لشکر فاطمیون در مراسم نخستین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون حضور خواهند داشت. مراسم وداع با پیکر شهیدان سیدعبدالعلی حسینی و علی‌رضا نعیمی بعد از حضور در این همایش برگزار خواهد شد. بیشتر بخوانید: سیلی تا ضربه متقابل   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله شیخ عیسی قاسم لشکر فاطمیون شهید عماد مغنیه برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • یادی از شهید لشکر فاطمیون
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم