Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع پس از افتتاح کارخانه و خط تولید انبوه تایر خودروهای تاکتیکی و آفرود و همچنین افتتاح از خط بهینه سازی و ارتقاء توان عملیاتی تانک های نیروهای مسلح با حضور در میدان تست و سایت تیراندازی تانک ها، قدرت مانور و تیراندازی ۴ حالته تانک ها را مورد بازدید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع در این بازدید اظهار داشت: صنعت دفاعی بومی کشور عزیزمان با بهره گیری از تجربه گرانسنگ ۸ سال دفاع مقدس توانسته است کلیه تجهیزات، ادوات و محصولات دفاعی و نظامی خود را با استفاده از علم و دانش بومی و بدون هیچگونه نیازی به بیرون از مرزها و کمک کشورهای بیگانه بهینه سازی کند.

امیر حاتمی تصریح کرد: با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» توانسته‌ایم تمامی تانک‌های نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه را به کارآمد ترین تجهیزات و تسلیحات روز، مسلح و فرایند ارتقا و به روزرسانی در این تانک ها را به موفقیت به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف و راهبرد در صنعت دفاعی ارتقای توان و قدرت رزمی نیروهای مسلح در مقابل هر گونه تهدید احتمالی و تهدیدات آینده خواهد بود گفت: تحقق فرامین و تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای  از اولویت های اصلی وزارت دفاع است و امروز در تعامل تنگاتنگ با ارتش و سپاه قدرتمند و سرافراز می توانیم تمام نیازهای رزم زمینی ارتش و سپاه را برطرف نماییم.

گفتنی است وزیر دفاع در این میدان تست واقعی وضعیت اجرای عملیاتی تانک‌ها را در ۴ حالت – تانک و هدف ثابت، تانک ثابت و هدف متحرک، تانک متحرک و هدف ثابت و تانک و هدف متحرک، مشاهده کرد.

کد خبر 4997779 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر سرتیپ حاتمی دفاع مقدس سپاه وزارت دفاع مجلس شورای اسلامی هیئت دولت محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا انفجار بیروت لبنان حجت الاسلام حسن روحانی حسن روحانی اسحاق جهانگیری علی ربیعی مجلس حسین مدرس خیابانی شورای نگهبان تانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردانصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خوردهنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است