Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان استاندار گیلان تحقق توسعه و آبادانی را در سایه همبستگی و مشارکت مردم دانست و گفت: پیگیری های جدی در سطوح ملی برای رفع مشکل آب آشامیدنی شهروندان مناطق مختلف استان ازجمله رودسر و املش انجام شده است.

ارسلان زارع امروز در مراسم افتتاح فاز اول پروژه آبرسانی به ۱۱ روستای شهرستان املش، بهره برداری و افتتاح هر پروژه را موجب خرسندی خدمتگزاران کشور دانست و افزود: بی شک کسب رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان ایران اسلامی از آرمان های این نظام مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تحریم های سخت دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی ایران و افزایش فشارها طی سالهای اخیر اظهار کرد: در سایه همدلی، همبستگی و مشارکت مردم غیور و شجاع ایران و بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب، در ایام مختلف سال شاهد افتتاح پروژه هایی در مسیر عمران و آبادی کشور هستیم.

زارع تصریح کرد: به یقین خدمت رسانی در روستاها از اولویت بالایی برخوردار است به ویژه آنکه بخش قابل توجهی از جمعیت گیلان را روستانشینان تشکیل می دهند.

استاندار گیلان به نقش موثر روستاییان در تامین امنیت و سلامت غذایی هموطنان اشاره و اضافه کرد: روستاییان در تامین کالاهای اساسی و استراتژیک کشور نقش مهمی دارند.

 وی به انجام طرح های در حال اجرا از سوی دستگاه های اجرایی و نیز طرح های مشارکتی در روستاهای استان اشاره کرد و گفت: از جمله طرح های مشارکتی استان آبرسانی به ۱۱روستای شهرستان املش است که بر لزوم شتاب در بهره برداری آن تاکید داشتم و با حمایت هایی که صورت می گیرد، به زودی فازهای بعدی آن هم تکمیل می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به چالش آب آشامیدنی در یک سوم از شهر و برخی روستاهای املش و نشست خود با وزیر نیرو در دوشنبه هفته جاری، خاطرنشان کرد: دکتر اردکانیان در خصوص تامین اعتبار برای تکمیل مجتمع تصفیه خانه طول لات رحیم آباد قول مساعد داده است که در رفع مشکلات حوزه آب در شهرستان املش هم موثر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آبرسانی به روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد

سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش های رضویه و احمدآباد مشهد در  حاشیه نشست ارائه ویژه نامه رسالت صندوق‌های بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با پیگیری نمایندگان مجلس به منظور اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان،موضوع منابع همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه سال جاری لحاظ و در جداول نهایی هم سهم ۴۰ درصد به صورت کامل برای اجرا در سال جاری پیشنهاد شد. جداول بودجه به تصویب نهایی مجلس رسید و برای شورای نگهبان ارسال شده و امیدواریم تا پایان قبل اردیبهشت جداول هم نهایی شود و از خرداد اجرایی شود.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۶۰ درصد مطالبات بازنشستگان برای اجرای همسان سازی در سال های ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ خواهد بود که به طور جداگانه به صورت ۳۰ درصد در هر سال اجرا خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق امسال خاطرنشان کرد: مجلس به اعتراض بازنشستگان نسبت به حق و حقوقشان ورود اولیه داشته است اما با توجه به روزهای پایانی مجلس یازدهم؛ اگر در مجلس یازدهم این ها به سرانجام نرسد با تشکیل مجلس دوازدهم پس از هفتم خرداد قطعا به طور خاص از سوی کمیسیون اجتماعی و همه همکاران مورد پیگیری قرار خواهد داشت.

وی تاکید کرد: آن چیزی که که برای آن حکم قانون داریم بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری است. پیشنهادهایی دولت دارد که بسیاری از الزامات را بر عهده مجلس بگذارد اما آن پیگیری مربوط به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی است ان شالله در ابتدای مجلس دوازدهم هم مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در مبنای افزایش حقوق مدنظر ما؛ اختلافی وجود دارد اما مبنای مجلس مدنظر گرفتن تورم برای افزایش حقوق است و آن چیزی که به صراحت در قانون آمده تورم است که مجلس هم باید پیگیری کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد