Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:02:42 GMT

۱۰۰ کیلومتر لوله انتقال آب در منطقه الموت قزوین اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۴۳۵۷

۱۰۰ کیلومتر لوله انتقال آب در منطقه الموت قزوین اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه خمسه در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی که با حضور جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی مرادی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین برگزار شد اظهار کرد: علاوه بر اجرای طرح‌های انتقال آب، استخرهای ذخیره آب در روستاهای فلار و ورتوان تا پایان سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: فرآیند مطالعاتی چندین استخر در مناطق مختلف استان قزوین صورت گرفته و با تأمین و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آنها در سال جاری آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح‌های بزرگی همچون طرح انتقال آب به چرشدره، دهدوشاب و خشکچال نیز در حال اجرا و اتمام است.

خمسه گفت: روستائیانی که نیاز به انتقال آب و لوله‌گذاری دارند، درخواست‌های خود را ارائه دهند و با تصویب آن در کمیته برنامه ریزی شهرستان، مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

وی توسعه باغات در اراضی شیبدار را از دیگر اقدامات دارای اولویت در منطقه الموت برشمرد و گفت: از آنجایی که در مناطق الموت فعالیت باغبانی بسیار مورد توجه قرار دارد دولت تاکنون برای تحقق این مهم اعتبارات مختلفی از جمله سامانه‌های نوین آبیاری، توسعه باغات در اراضی شیبدار، تسهیلات و … را تخصیص داده و حمایت‌ها همچنان ادامه دارد.

خمسه در خصوص جاده‌های بین مزارع نیز خاطرنشان کرد: اعتبارات جاده‌های بین مزارعی از محل شهرستان تأمین می‌شود و البته نیازمند همکاری خود روستاییان است که در این رابطه فرماندار هر شهرستان می‌تواند مدیریت کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: طرح مطالعاتی رودخانه شاهرود جهت احداث سایت‌های پرورش ماهی به ظرفیت ۹ هزار تن اتمام یافته و نه سایت نیز برای آن شناسایی شده که بزودی فرآیندهای جذب سرمایه گذار در آن عملیاتی می‌شود.

کد خبر 4997809

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین روستای الموت ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا محرم 99 عید غدیر خم ماه محرم آمار کرونا گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد

بهنام امانی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

امانی اضافه کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد